مشارکت کانون های مساجد استان زنجان در پویش بین المللی پیامبر رحمت

مشارکت کانون های مساجد استان زنجان در پویش بین المللی پیامبر رحمت

تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به برگزاری پویش بین المللی پیامبر رحمت به مناسبت هفته وحدت گفت: این پویش در بستر فضای مجازی و توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام، پویش بین المللی پیامبر رحمت (ص) برگزار می شود.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با یادآوری اینکه این پویش به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و به صورت بین المللی برگزار می شود، گفت: بچه های مساجد استان زنجان در این پویش مشارکت حداکثری خواهند داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند یک حدیث گهربار از پیامبر اعظم (ص) را نوشته و با آن عکس گرفته و با درج هشتک #پیامبر رحمت، آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کنند.

 

این مقام مسئول هدف از اجرای این پویش را ترویج سیره عملی پیامبرگرامی اسلام در جامعه عنوان کرد و گفت: شرکت در این پویش فرصت مناسبی برای عرض ارادات به پیامبر مهربانی هاست.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در پایان از تمام اصحاب مسجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برای شرکت در این پویش دعوت به عمل آورد.

پایان پیام/ 693