برگزاری جشن ازدواج ۴۰ زوج در شب میلاد رسول اکرم (ص)

برگزاری جشن ازدواج ۴۰ زوج در شب میلاد رسول اکرم (ص)

تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹
حجت الاسلام موسی سالاری گفت: هم زمان با شب میلاد حضرت رسول اکرم (ص) جشن ازدواج آسان ۴۰ زوج مسجدی با حداقل جمعیت در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

حجت الاسلام «موسی سالاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با شب میلاد حضرت رسول اکرم (ص) جشن ازدواج آسان ۴۰ زوج مسجدی با حداقل جمعیت در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق درسته روستای توکل آباد کهنوج افزود: این جشن با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به آغاز زندگی مشترک این زوج ها برگزار می شود.




وی بیان کرد: جشن ازدواج آسان زوج های بی بضاعت به همت موسسه خیریه حاج قاسم سلیمانی، کانون فرهنگی هنری شهید درسته و با مشارکت دفتر امام جمعه، فرمانداری، کمیته امداد امام خمینی (ره) سپاه و نیروی انتظامی شهرستان کهنوج و نیز ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار می شود.




حجت الاسلام سالاری ابراز کرد: از ۴۰ زوج بی بضاعت، ۱۳ زوج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان هستند که جهیزیه آنها توسط این نهاد تامین شده است و از سوی موسسه خیریه حاج قاسم سلیمانی به سایر زوجین کمک جهیزیه اهدا می شود.





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق درسته روستای توکل آباد کهنوج اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته وحدت، اجرای طرح اطعام نیازمندان است که در همین راستا تعداد ۵۰ سبد غذایی تهیه و در بین این خانوارها توزیع شد.





وی ادامه داد: همچنین طرح توزیع نان رایگان در قالب طرح نان مهربانی اجرا شد که به همین منظور تعداد ۵۰۰ قرص نان درب منازل نیازمندان تحویل شده و علاوه بر این نیز ۲۰۰ کیسه آرد در بین نیازمندان توزیع شد.



حجت الاسلام سالاری در خاتمه تاکید کرد: عمده برنامه های هفته وحدت در راستای لبیک به ندای رهبری مبنی بر کمک مومنانه، حول محور کمک به نیازمندان اجرا شد.

پایان پیام/ 586