هزار بسته گوشت قربانی بین کانون‌های مساجد گیلان توزیع می شود

هزار بسته گوشت قربانی بین کانون‌های مساجد گیلان توزیع می شود

تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد از آغاز توزیع هزار بسته گوشتی قربانی بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان همزمان با هفته وحدت خبرداد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با اشاره به هفته وحدت و لزوم گرامیداشت این ایام از برگزاری برنامه‌های مختلف در کانون‌های مساجد گیلان خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در کمک به همنوعان و آسیب‌دیدگان از کرونا ویروس نهضت تعاون و همدلی در کانون‌های مساجد گیلان ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه در قالب این رزمایش بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود افزود: با مشارکت کانون های مساجد استان گیلان و کانون و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا، مرحله دوم توزیع بسته‌های گوشت نذری بین نیازمندان این استان آغاز شد.

 

وی ادامه داد: از امروز(دوشنبه، ۱۲ آبان) یک هزار بسته گوشت قربانی بین ۵۰ کانون فرهنگی هنری رابط استان در راستای امیدآفرینی، تقویت روحیه مشارکت، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایط شیوع ویروس کرونا در گیلان توزیع می‌شود.

 

رضوانی‌نژاد ارزش وزنی این بسته‌های گوشت در قالب طرح قربانی ربیع‌الاول را یک تن و نیم اعلام کرد و اظهارداشت: توزیع بسته‌های گوشت  همزمان با هفته وحدت در هر شهرستان توسط کانون‌های فرهنگی و هنری رابط آن شهرستان انجام می‌شود و تلاش بر این است که این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

 

به گفته وی حمایت از خانواده‌های نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌‌آوری و توزیع نذر قربانی جهت ایتام و اطعام نیازمندان از اهداف اجرای این طرح است.

 

رضوانی‌نژادبا بیان اینکه در مرحله اول اجرای این طرح هزار و ۲۰۰ بسته گوشت نذری بین کانون‌های مساجد استان توزیع شد خاطرنشان ساخت: جهاد ادامه دارد واعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با شناسایی افراد نیازمند و اسیب‌دیده از کرونا به وظیفه خود در کمک به همنوع عمل می‌کنند.

پایان پیام/ 84