همايش «نقش بچه‌هاي مسجد در تحقق گام دوم انقلاب» در چهارمحال و بختياري

همایش «نقش بچه‌های مسجد در تحقق گام دوم انقلاب» در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸
مدير ستاد كانون‌هاي مساجد چهارمحال و بختياري از برگزاري همايش «نقش بچه‌هاي مسجد در تحقق گام دوم انقلاب» دراستان خبر داد و گفت: اين همايش با حضور حجت‌الاسلام ماندگاري و ويژه اعضاي كانون‌هاي مساجد برگزار مي شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های فرهنگی هنری مساجدکشور، «محمدرضا مظاهری»گفت: همایش «نقش بچه‌های مسجد در تحقق گام دوم انقلاب» ویژه اعضای‌کانون های فرهنگی هنری مساجد و همزمان با طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت «بچه های مسجد» با حضور حجت‌الاسلام ماندگاری در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: این همایش اول مرداد سال جاری با حضور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان لردگان در سالن همایش فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: تبیین گام دوم انقلاب و نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در تحقق گام دوم انقلاب از اهداف این همایش است.

 

مظاهری با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از ارزشمندترین و بروزترین نهادهای فرهنگی هستند گفت: این نهاد بزرگ در مساجد به جایگاه محوری در تعالی فرهنگ دینی و ارتقای فعالیت‌های اجتماعی و جذب کودکان، نوجوانان و جوانان مبدل شده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه تصریح‌کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با ارائه فعالیت‌های مبتنی بر نیاز جامعه با رویکردهای خانواده محور و مسجد پایه نقشی موثر در تحقق گام دوم انقلاب دارند.

 

وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان از مخاطبان اصلی کانون‌های فرهنگی هنری و بیانیه گام دوم انقلاب به شمار می روند افزود: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور نقشی اثرگذار در عملیاتی کردن گام دوم انقلاب دارند.

 

 

پایان پیام/