فعالیت کانون‌های مساجد با محور ۴۰ برنامه طرح ملی «ایران قوی»

فعالیت کانون‌های مساجد با محور ۴۰ برنامه طرح ملی «ایران قوی»

تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹
سعادتی با اشاره به برگزاری نشست دبیران مناطق ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: در این نشست بر فعالیت کانون‌ها در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و در قالب ۴۰ برنامه ذیل طرح ملی ایران قوی تاکید شد.

«سعید سعادتی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری نشست مجازی دبیران مناطق ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، اظهار کرد: در این نشست به کیفیت اجرای طرح ملی «ایران قوی» در شش ماهه دوم سال جاری در سه شبستان و 12 رواق و در قالب 40 برنامه تخصصی اشاره شد.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور ادامه داد: این طرح به تناسب تاکید مقام معظم رهبری بر اینکه ما باید ملت، دولت، مجلس و نهایتاً ایران قوی داشته باشیم و به منظور احیاء و تقویت کارکردهای مساجد و کانون های فرهنگی هنری در تحقق ایران قوی، در حال اجرا است و تا ولادت باسعادت حضرت زهرای مرضیه(س) ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: برای هر کانون فرهنگی هنری 40 فعالیت و 20 هزار امتیاز به منظور شرکت در این طرح در نظر گرفته شده و به میزان مشارکت اعضاء و فعالان و نیز کیفیت و سطح فعالیت آنها، امتیاز این طرح به آنها اختصاص می یابد.

 

سعادتی در پایان خاطرنشان کرد: در تدوین و طراحی طرح ملی «ایران قوی»، 12 استان به طور مستقیم و دیگر استان ها به صورت غیرمستقیم و نیز نزدیک به 50 کانون برتر نخستین رویداد ملی فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران)، مشارکت کرده اند تا فعالیت کانون ها در سه شبستان «فرهنگ»، «هنر» و «نوآوری» انجام شود.

 

 

پایان پیام/ 9