راه اندازی کاروان شادی در هفته وحدت

راه اندازی کاروان شادی در هفته وحدت

تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی جشن های هفته وحدت نیست بنابراین کاروان شادی و ایستگاه های صلواتی در سطح روستاهای محروم رودبار جنوب برگزار شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی جشن های هفته وحدت نیست بنابراین کاروان شادی و ایستگاه های صلواتی در سطح روستاهای محروم رودبار جنوب برگزار شد.





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در همین راستا ۵۰۰ ماسک همراه با بسته های فرهنگی در ایستگاه های صلواتی توزیع شده و توسط بچه های مسجدی گروه جهادی کانون پشت نویسی ماشین با جملاتی زیبا در مورد هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) انجام شد.





وی بیان کرد: علاوه بر این نیز در قالب کاروان شادی برنامه مولودی خوانی اجرا شده و همچنین در راستای اجرای طرح ختم صلوات، یکهزار کارت با محتوای تبریک هفته وحدت و ۱۴ قرائت صلوات نذر سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عج) توزیع شد.




حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: به منظور تاسی از سیره اهل بیت (ع) به ویژه پیامبر مهربانی طرح اطعام نبوی اجرا شد و بر همین اساس با جلب کمک های خیرین و مردم یک راس گوساله قربانی شده و گوشت های قربانی پس از بسته بندی درب منزل ۱۰۰ خانواده نیازمند تحویل شد.





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: همچنین طرح توزیع آرد اجرا شده و در همین راستا با کمک بچه های مسجدی کانون تعداد ۵۰ کیسه آرد در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.
 

پایان پیام/ 586