ویژه برنامه میلاد حضرت رسول(ص) در مسجد امام رضا(ع) صومعه‌سرا

ویژه برنامه میلاد حضرت رسول(ص) در مسجد امام رضا(ع) صومعه‌سرا

تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹
پورمحسن گفت: همزمان با هفده ربیع الاول ویژه برنامه میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) در مسجد امام رضا(ع) صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«سینا پورمحسن» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک فرا رسیدن هفدهم ربیع‌الاول اظهار کرد: مراسم جشن میلاد حضرت محمد(ص) و شیخ الأئمه امام صادق(ع) شامگاه سه‌شنبه(13آبان) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) مسکن مهر صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری لثارات‌الحسین(ع) مسجد امام رضا(ع) مسکن مهر صومعه‌سرا افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری سخنران و سینا پورمحسن به مولودی‌خوانی می‌پردازد.

 

وی گفت: ميلاد حضرت محمد(ص) خاتم پيامبران، هنگامه‌اي ارزشمند براي تفكر بر سيره و روش ايشان است تا تمامي جهانيان در كنار يكديگر برای رسيدن به سعادت و رستگاری حقيقی بكوشند و شاهد شكوفايی اخلاق و فضيلت در دنيای كنونی باشند.

 

پورمحسن تصریح کرد: باید تلاش کنیم با اتحاد و وحدت بیشتر بین مسلمانان جهان، خواسته‌ها و امید شیاطین که همان تفرقه و نفاق در امت اسلامی است را بیش از گذشته ناامید کنیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری لثارات‌الحسین(ع) مسجد امام رضا(ع) مسکن مهر صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: اگر ما به چارچوب‌های اسلامی و سنت نبوی عمل کنیم، روابط بین خودمان مستحکم‌تر شده و وحدت میان ما اینگونه ایجاد می‌شود و پیشرفت امت اسلامی نیز در گرو همین وحدت و عمل به آموزه‌های اسلامی و دینی است.

 

پایان پیام/ 526