گوشت نذری بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد

گوشت نذری بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد

تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹
نفیسی گفت: همزمان با هفدهم ربیع‌الاول اقدام به توزیع ۲۴ بسته گوشت به ارزش ۶۰ میلیون ریال بین نیازمندان صومعه سرا کردیم.

«وحید نفیسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: همزمان با هفدهم ربیع‌الاول سالروز ولادت پیامبر مهربانی و امام جعفر صادق(ع) مراسم جشن و مولودی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چوبکیان برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری رایه‌العباس(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چوبکیان افزود: همچنین با همکاری پایگاه بسیج شهدای گمنام اقدام به توزیع 24 بسته گوشت 2 کیلویی به ارزش 60 میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان باید بدانند که اهل بیت(ع) در دل مردم مسلمان جا دارند و به سادگی نمی‌توان این محبت و دوست داشتن را از آنها گرفت گفت: آنها به خیال خام خود تصور می‌کنند با توهین و خدشه می‌توانند مردم را از اهل بیت(ع) دور کنند اما مکتب و سیره معصومین(ع) روز به روز در اقصی نقاط جهان در حال ترویج و گسترش بوده و افراد بسیاری را به دین مبین اسلام دعوت کرده است.

 

نفیسی تصریح کرد: وظیفه مساجد و نهادهای مذهبی ترویج و گسترش مکتب اسلام ناب محمدی به نسل های جدید و فراتر از آن به مردم سایر کشورها است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری رایه‌العباس(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چوبکیان خاطرنشان کرد: با اشاره به اینکه برگزاری جشن های اهل بیت (ع) نمونه ای از ترویج مکتب اسلام است.

 

 

پایان پیام/ 526