برگزاری مراسم جشن ۱۷ ربیع الاول به صورت مجازی توسط کانون «عاشوراییان» روستای «موسویه» جهرم

برگزاری مراسم جشن ۱۷ ربیع الاول به صورت مجازی توسط کانون «عاشوراییان» روستای «موسویه» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹
قربانی گفت: مراسم جشن ۱۷ ربیع الاول به همت کانون فرهنگی هنری «عاشوراییان» مسجد «المهدی (عج)» روستای «موسویه» جهرم به صورت مجازی برگزار شد.

«محمدحسین قربانی»، با اشاره به اینکه مراسم جشن سالروز میلاد حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع) به همت کانون فرهنگی هنری «عاشوراییان» مسجد «المهدی (عج)» روستای «موسویه» جهرم و با همکاری کتابخانه «شهید عبدالله رضایی» به صورت مجازی برگزار شد، در گفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برای این مراسم مسابقه با ده ها جایزه نظیر کارت شارژ  در نظر گرفته شده بود، این مراسم به مدت سه شب بود که تا امشب ادامه دارد.

کانون فرهنگی هنری «عاشوراییان» مسجد «المهدی (عج)» روستای «موسویه» جهرم با اشاره به اینکه اجرای پویش ارسال عکس «کودکان دلبندتان» با نوشته «من محمد (ص) را دوست دارم»، تزیین منزل و ارسال عکس از جشن خانگی و ارسال فیلم شعر خوانی کودکان از جمله این برنامه های فرهنگی است، اظهار کرد: پخش و سرود و مولوی، مصاحبه تصویری از اهالی شریف «موسویه»، سخنرانی  واجرای سرود نونهالان مهدکودک «یاس نبی» از دیگر برنامه های این ایام است.

وی اظهار کرد: علاقمندان و اهالی می توانند برای شرکت در این جشن ها و مسابقات به گروه ما در شبکه واتس آپ به آدرس https://chat.whatsapp.com/IAvd0ciVh1b8XIC9KWhNC7 بپیوندند.

 

پایان پیام/ 130