افتتاح رسمی کتابخانه شهدای خونین و کانون خدمت رضوی در مسجد ابوذر ثمین

افتتاح رسمی کتابخانه شهدای خونین و کانون خدمت رضوی در مسجد ابوذر ثمین

تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹
در سالروز میلاد باسعادت پیامبر عظیم الشان اسلام و امام جعفر صادق(ع) کانون خدمت رضوی و کتابخانه شهدای خونین مسجد ابوذر زنجان با حضور اصحاب مسجد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کانون فرهنگی و هنری ابوذر در مسجد ابوذر کوی ثمین زنجان یکی از کانون های فعال است که در سال 94 تاسیس شد.

کانون فرهنگی و هنری ابوذر در این بازه زمانی با جذب 400 نفر عضو فعال و نیمه فعال به یکی از کانون های مورد توجه جوانان و نوجوانان تبدیل شده است.

 

در این کانون با شیوع ویروس کرونا، جمع آوری کمک های مردمی برای تهیه بسته های غذایی و بهداشتی آغاز با همکاری بچه های مسجد این ارزاق در بین نیازمندان توزیع شد.

کمک های مردمی از طریق این مسجد همچنان ادامه دارد و اصحاب مسجد در قالب رزمایش های کمک مومنانه این کمک ها را جذب و در بین نیازمندان واقعی توزیع می کنند.

 

روز گذشته همزمان با میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق(ع) کتابخانه این مسجد با عنوان شهدای خونین با 10 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف با همکاری بچه های مسجد در محل کانون افتتاح شد تا بچه های مسجد بتوانند از کتاب های آن با موضوعات عمومی، آموزشی و اعتقادی است، استفاده کنند.

همچنین در این روز باسعادت کانون خدمت رضوی مسجد با حضور مسئولانی از نمایندگی آستان قدس رضوی با هدف شناسایی نیازمندان واقعی و توزیع کمک های آستان قدس رضوی در بین این خانواده ها رسما آغاز به کار کرد.

 

 

پایان پیام/ 73