کلاس آموزش قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد برپا شد

کلاس آموزش قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد برپا شد

تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری روستای شهدای ایران آباد گفت: کلاس آموزشی قرآن کریم ویژه اعضا و فعالان این کانون با مشارکت امام جماعت مسجد برپا شد.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کلاس آموزشی قرآن کریم ویژه اعضا و فعالان این کانون با مشارکت امام جماعت مسجد برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری روستای شهدای ایران آباد تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از مهمترین اولویت های این کلاس آموزشی است.

 

وی اعلام داشت: البته شیوع این بیماری بهانه ای برای به تاخیر انداختن برنامه های دینی و قرآنی نخواهد شد و تلاش خواهیم کرد با رعایت پروتکل های بهداشتی این فعالیت های آموزشی ادامه داشته باشد.

 

محرمی عنوان کرد: مفاهیم قرآن کریم توانسته جوابگوی بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه امروز باشد و با الگو گیری از این کتاب آسمانی می تواند کمبودهای خود را رفع و با توسل به آن گره از مشکلات خود بگشائیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری روستای شهدای ایران آباد ادامه داد: آشنایی نوجوانان و جوانان با معارف قرآن کریم می تواند آنها را به سمت زندگی دینی و معنوی رهنمون کند و با اتکا به مفاهیم کریم زندگی سعادت مند را پشت سر بگذارند.

 

محرمی افزود: به دلیل محدودیت حضور فعالان این کانون در فضای مجازی کلاس های آموزشی به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 365