فعالیت‌های جهادی کانون چهارده معصوم(ع) برای مقابله با کرونا

فعالیت‌های جهادی کانون چهارده معصوم(ع) برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹
مدیر کانون فرهنگی هنری «چهارده معصوم(ع)» با اشاره به خدمات اعضای این کانون برای مقابله با کرونا، گفت: ارائه خدمت به بیماران کرونایی، اعلام آمادگی برای کمک‌رسانی به بیمارستان‌ها و توزیع بسته‌های معیشتی ازجمله این خدمات است.

«سید مهدی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان پیرامون فعالیت های کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم(ع) واقع در شهرستان وارمین در مبارزه با بحران کرونا، اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بهره گیری از ظرفیت مساجد برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مرحله جدید ضدعفونی معابر، خیابان ها و کمک به محرومین و نیازمندان در دستور کار قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «چهارده معصوم(ع)» افزود: ارایه خدمت به بیماران کرونایی، اعلام آمادگی برای کمک رسانی به بیمارستان ها، توزیع 80 بسته معیشتی میان نیازمندان بخشی از خدماتی است که از سوی فعالان این کانون در حال انجام است.

 

حسینی افزود: همچنین تعدادی از فعالین بسیجی این مسجد اعلام آمادگی کرده اند که در تدفین و غسل اموات کرونایی همکاری داشته باشد و به بیماران نیازمند در تامین هزینه ها درمان، تهیه دارو و مایحتاج ضروری خدمت رسانی کنند.

 

وی با بیان اینکه رویکرد این کانون فرهنگی هنری قبل از بحران کرونا در محور فرهنگی و آموزشی بوده است، تاکید کرد: برنامه های فرهنگی، اردویی، هنری و آموزشی در این کانون فرهنگی هنری برای نوجوانان برگزار می شد که در حال حاضر و در شرایط بحران کرونا این فعالیت ها به صورت مجازی در حال اجرا است.

 

پایان پیام/ 40