توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی بین اقشار آسیب پذیر توسط کانون شهید باکری

توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی بین اقشار آسیب پذیر توسط کانون شهید باکری

تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹
صالح نژاد از توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی در راستای رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در روستای خیرآباد جلیل و گچساران توسط کانون فرهنگی شهید باکری خبر داد.

«لیلا صالح نژاد «امروز شنبه (۱۷ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: بنا بر فرموده های مقام معظم رهبری در راستای رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» و در قالب «طرح ملی راهکار» ۱۰۰۰ بسته غذایی بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا در روستای خیرآباد جلیل (۴۰ کیلومتری گچساران) و در محله های فقیر نشین گچساران توسط کانون فرهنگی، هنری شهید باکری توزیع شده است.

مسئول کانون فرهنگی، هنری شهید باکری مسجد صاحب الزمان (عج)، تصریح کرد: هر بسته غدایی به ارزش ۱۲۵ هزار تومان و شامل (برنج، مرغ، گوشت قرمز (تعدادی از بسته ها)، ۲ روغن، ماکارونی، سویا، مربا، رب گوجه فرنگی، آب میوه و کیک (تعدادی از بسته ها) بوده است.

وی افزود: در شرایط سخت شیوع کرونا و وضعیت بد معیشتی مردم، مایحتاج اولیه حرف اول را می زند و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و هیئت ها ی مذهبی باید با جمع آوری کمک های مردمی، خیرین و همکاری دستگاه های دولتی مربوطه سبد غذایی مورد احتیاج مردم را تهیه و به دست آنان برسانند.

صالح نژاد با بیان اینکه خانواده های زیادی هستند که از کوچکترین امکانان اولیه زندگی برخوردار نیستند، و به خاطر دارا نبودن بعضی شرایط از کمک های نهادهای حمایتی هم بی بهره هستند، اظهار کرد: درست است که همه ما به گونه ای در شرایط سختی زندگی می کنیم ولی این خانواده ها با داشتن کودکان در سن رشد و اوضاع نابسامان اجتماعی و روحی که دارند بسیار به این کمک های نه چندان زیاد محتاج هستند.

مسئول کانون فرهنگی، هنری شهید باکری، افزود: چون تا حدود زیادی با این خانواده ها در تماس هستم مشکلات آنان را به عینه شاهدم و کانون فرهنگی شهید باکری تمام سعی و تلاشش بر این است که گوش شنوا و مرهم دردی برای این عزیزان آسیب دیده باشد.

وی اظهار کرد: به همت هیئت مذهبی ابا صالح المهدی (عج) خیرآباد جلیل توانستیم با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین، بسته های غذایی تهیه و بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در روستای خیرآباد جلیل و شهر گچساران، خانواده های بی بضاعت زیادی را تحت حمایت خود قرار داده و به صورت ماهانه به این خانواده ها سرکشی کرده و با هدیه بسته های معیشتی جویای احوالشان باشیم.

صالح نژاد خود را خدمتگذاری برای مستمندان دانست و خاطر نشان کرد: امیدوارم که خداوند به همه ما توفیق روزافزون در جهت خدمت رسانی به این مردم محروم را بدهد. و همان گونه که وظیفه شرعی و انسانی همه ما حکم می کند در فکر اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه خود چه اقوام و خویشان و دیگر همشهریان خود باشیم.

 

 


 

 

 

پایان پیام/ 630