اجرای طرح «همدلی ۲۶» در مسجد جامع نظام مافی

اجرای طرح «همدلی ۲۶» در مسجد جامع نظام مافی

تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام حسین‌زاده با اشاره به اجرای طرح «همدلی ۲۶»، گفت: در این مرحله از طرح همدلی ۱۴۰ سبد معیشتی به ارزش ۱۱۰ هزار تومان میان نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام«سید محمدتقی حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای طرح همدلی «26» به همت خیرین مسجد جامع نظام مافی اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بهره گیری از ظرفیت مساجد برای آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا این طرح اجرا می شود.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی بیان کرد: در رزمایش «همدلی۲۶» 140 سبد بهداشتی به ارزش هر سبد 110 هزار تومان میان نیازمندان توزیع می شود.

 

وی گفت: علاقه مندانی که تمایل به مشارکت در این رزمایش را دارند می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037997599141190 ارسال کنند.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی خاطر نشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون مسجد جامع نظام مافی در قالب طرح همدلی در توزیع سبد کالا، بسته های بهداشتی، توزیع مواد ضدعفونی کننده و سمپاشی معابر، تهیه و توزیع ماسک و گان فعالیت داشته اند. همچنین توزیع 25 هزار حواله قرص نان، طبخ و توزیع غذای گرم، ذبح گوسفند و توزیع گوشت گرم، آزادی زندانیان نیازمند، پرداخت وام قرض الحسنه به نیازمندان بخشی از خدماتی است که در راستای کمک به نیازمندان صورت گرفته است. در قالب طرح همدلی 24، 67 میلیون تومان کمک در اربعین حسینی جمع آوری و 133 سبد کالا که ارزش هر سبد 500 هزار تومان است، تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در قالب طرح همدلی به همت خیرین تلاش شده است که به نیازمندان کمک هایی قابل توجه ای در محورهای توزیع سبد ارزاق،اقلام بهداشتی، آزادی زندانیان نیازمند، تهیه نان و پرداخت وام قرض الحسنه کمک رسانی انجام شود.

 


یادآور می شود، مسجد نظام مافی مسجدی واقع در منطقه 5 تهران تقاطع خیابان های جنت آباد و بلوار آیت الله کاشانی است.

 

پایان پیام/ 40