طرح المپياد كتاب‌خواني در كانون‌هاي مساجد جنوب كرمان

طرح المپیاد كتاب‌خوانی در كانون‌های مساجد جنوب كرمان

تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸
مجيد‌ خوبي‌زاده گفت: طرح المپياد كتاب خواني در راستاي ترويج فرهنگ كتاب و كتاب‌خواني با همكاري گروه جهادي فدائيان عدالت، در كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد جنوب كرمان اجرا مي‌شود.

 

 

به‌گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «مجید خوبی‌زاده» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب‌کرمان، از برگزاری نشست تعامل و همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب کرمان با مجری طرح المپیاد کتابخوانی جنوب‌کرمان خبر داد و گفت: طرح المپیاد کتابخوانی جنوب کرمان از سوی گروه جهادی فدائیان عدالت در پنج شهرستان در حال اجرا است.

 

خوبی‌زاده، افزود: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی مقرر شد از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری جنوب کرمان به منظور اجرایی شدن این طرح استفاده شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب کرمان، با اشاره به نحوه برگزاری این طرح، بیان داشت: در طرح المپیاد کتابخوانی، کتاب‌هایی به صورت امانی و یا فروش در اختیار مربیان قرار داده می شود و هر مربی در کانون مسجد خود کتاب‌ها را در اختیار اعضای کانون قرار می‌دهد.

 

وی با اشاره به این که این طرح در بازه زمانی ۳ ماهه و در رده‌های سنی متفاوت شامل مراحل محله ای، شهرستانی و استانی اجرا می شود، اضافه کرد: اعضای کانون‌ها باید کتاب‌ها را مطالعه کنند و ۳ نفری که بیشترین کتاب  را مطالعه کرده باشند به عنوان برگزیده انتخاب می شوند که جوایزی به آنها اهدا می‌شود.

 

خوبی‌زاده، با بیان این مطلب که ۳ نفر برگزیده رده‌های سنی مرحله محله‌ای به مرحله شهرستانی و در صورت برنده شدن به مرحله استانی راه می‌یابند و جوایزی به آنها اهدا می‌شود، عنوان کرد: به برگزیدگان رده سنی بزرگسال کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و عتبات عالیات تعلق می گیرد.

 

 

پایان پیام/