آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه قرآنی مدها متان ۲۸ آبان است

آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه قرآنی مدها متان ۲۸ آبان است

تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹
الهه افتخاری گفت: یکی از برنامه های کانون شهید ابراهیم هادی در ایام کرونایی اجرای مسابقه قرآنی مدها متان است که ثبت نام برای شرکت در این مسابقه از ۱۲ آبان آغاز شده و ۲۸ آبان سال جاری به پایان می رسد.

«الهه افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون شهید ابراهیم هادی در ایام کرونایی اجرای مسابقه قرآنی مدها متان است که ثبت نام برای شرکت در این مسابقه از ۱۲ آبان آغاز شده و ۲۸ آبان سال جاری به پایان می رسد.






مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت افزود: این مسابقه از سری مسابقه های چهاردهمین جشنواره قرآنی مدها متان است که در سطح شهرستان جیرفت برگزار می شود.







وی با بیان این مطلب که این مسابقه ویژه خواهران و برادران است، ابراز کرد: برادران می توانند با ثبت نام در آزمون هر یک از رشته های مکبری، اذان، تلاوت نور و نماز شرکت کرده و خواهران نیز می توانند در رشته های تلاوت نور و نماز شرکت کنند.






افتخاری بیان کرد: این مسابقه مختص گروه های سنی ۹ تا ۱۴ سال است و به نفرات برگزیده جوایزی نفیس و ارزنده اهدا می شود.





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت اظهار کرد: تاکنون ۲۰ نفر از فعالان قرآنی برای شرکت در این مسابقه نام نویسی کرده اند و مدارسی که ۱۵ نفر از دانش آموزان آن در مسابقه قرآنی مدها متان شرکت کند، به ۳ نفر برتر هر مدرسه به طور جداگانه براساس امتیاز داوران جوایزی اهدا می شود.





 وی در خاتمه عنوان کرد: این مسابقه قرآنی به صورت حضوری با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی ۳۰ آبان سال جاری در مسجد امام حسن عسکری (ع) شهر جیرفت برگزار می شود.





شایان ذکر است؛ علاقمندان به شرکت در مسابقه قرآنی مدها متان می توانند با شماره گیری ۰۹۱۳۹۵۷۱۲۳۰ با کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی ارتباط برقرار کنند.

پایان پیام/ 586