آغاز پانزدهمین هفته از سه‌شنبه‌های تکریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

آغاز پانزدهمین هفته از سه‌شنبه‌های تکریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹
پانزدهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم با هدف تجلیل از خانواده شهید «ماموستا ارکان قدیمی» از شهدای استان کردستان، دقایقی پیش با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن جلسات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، پانزدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم با هدف تجلیل از خانواده شهید ماموستا ارکان قدیمی از شهدای استان کردستان، امروز (سه شنبه 20 آبان ماه) و دقایقی پیش در سالن جلسات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.

 

بنا بر این گزارش، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در این نشست حضور دارند.

 

این گزارش می افزاید، خانواده شهید ارکان قدیمی از طریق ارتباط زنده تصویری به محل برگزاری این نشست در تهران حاضر شده اند.

 

شهید ارکان قدیمی متولد اول فروردین سال 1362 در روستای گوشخانی بود. همان روستایی که 23 تیرماه 1397 محل شهادتش شد. او چند روز قبل از شهادت در عملیاتی همراه با نیروهای سپاه شهرستان سروآباد علیه پژاک شرکت کرده بود، به همین دلیل تروریست‌ها برای گفتن انتقام از او به محل زندگی اش حمله کردند و او را در مقابل چشمان خانواده اش به شهادت رساندند.

 

تروریست ها ساعت 3:05 بامداد روز 23 تیر با هجوم به خانه شهید ارکان قدیمی، پس از آزار و اذیت طاقت فرسا، وی را مقابل دیدگان همسر و فرزندش به شهادت رساندند.

پایان پیام/ 397