سه‌شنبه‌های تکریم بچه‌های مسجد به تقریب مذاهب در منطقه کردستان کمک می‌کند

سه‌شنبه‌های تکریم بچه‌های مسجد به تقریب مذاهب در منطقه کردستان کمک می‌کند

تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹
رستمی با بیان‌اینکه طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم اقدامی خوب از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در تجلیل از خانواده شهدا است، گفت: این طرح می‌تواند در مناطقی همچون استان کردستان نقش تقریبی نیز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حبیب الله رستمی در پانزدهمین هفته از طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم»که امروز (سه شنبه 20 آبان ماه) با حضور دکتر سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی، رییس ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از طریق ارتباط تصویری با خانواده شهید ماموستا ارکان قدیمی در شهرستان مریوان استان کردستان برگزار شد با بیان اینکه طرح سه شنبه های تکریم اقدامی خوب از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در تجلیل از خانواده شهدا است، گفت: این طرح می تواند در مناطقی همچون استان کردستان نقش تقریبی نیز داشته باشد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در ادامه با بیان اینکه جشنواره خیابانی مریوان همه ساله به خوبی در این شهرستان و در نقطه صفر مرزی بدون هیچ مشکلی برگزار می شود، اظهار کرد: امسال هم که به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم این جشنواره را همچون سال های گذشته برگزار کنیم از روش های جدیدتر و با استفاده از فضای مجازی و به شکل جدیدتری این جشنواره را برگزار می کنیم.

 

وی اضافه کرد: ما سعی کردیم کارهای ویژه ای در حوزه تقریب در استان کردستان برگزار کنیم که از جمله آنها تدوین کتاب تقریب کردستان است که انشاءالله به زودی با دستان پربرکت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم رونمایی آن برگزار می شود.

 

رستمی در پایان با تشکر از حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی در برگزاری پانزدهمین نشست سه شنبه های تکریم از فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان کردستان گزارش ارایه کرد.

 

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم از ۱۵ هفته قبل به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سراسر کشور آغاز شده است و هر هفته به تقدیر از خانواده شهدای شاخص در محلات و مناطق و شهرهای مختلف اختصاص دارد.

پایان پیام/ 397