برگزاری ۴۴۰۰ جلسه تکریم خانواده شهدا در سراسر کشور/ آغاز دور جدید سه‌شنبه‌های تکریم از کردستان

برگزاری ۴۴۰۰ جلسه تکریم خانواده شهدا در سراسر کشور/ آغاز دور جدید سه‌شنبه‌های تکریم از کردستان

تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی از برگزاری ۴۴۰۰ جلسه تکریم خانواده شهدا در سراسر کشور طی ۱۴ هفته اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم خبر داد و گفت: دور جدید این طرح از امروز و از خطه شهیدپرور کردستان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی» در پانزدهمین هفته از طرح ملی «سه شنبه های تکریم» که امروز (سه شنبه 20 آبان ماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق ارتباط زنده تصویری با خانواده شهید ماموستا «ارکان قدیمی» در شهرستان مریوان استان کردستان برگزار شد با بیان اینکه همه استان کردستان را به عنوان خطه ای مقاوم در برابر دشمنان انقلاب اسلامی و گروه های تکفیری می شناسند، اظهار کرد: مردم کردستان همیشه با غیرتمندی از انقلاب اسلامی و وطن دفاع  کرده اند.

 

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه با تشکر ویژه از دکتر سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای 14 هفته حضور پیاپی در نشست سه شنبه های تکریم به منظور تقدیر از خانواده شهدا گفت: الحمدالله این 14 نشست به لطف وزیر فرهیخته فرهنگ و ارشاد اسلامی در 14 استان انجام گرفت که طی آن خدمت خانواده شهدا بودیم.

 

وی اضافه کرد: دور جدید از طرح ملی سه شنبه های تکریم از امروز به همراه تقدیر از خانواده شهید ماموستا ارکان قدیمی در استان کردستان آغاز شده است.

 

دکتر ارزانی در ادامه با بیان اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خودشان از خانواده شهدا و برادر شهید هستند، گرفت: ایشان همیشه توجه ویژه ای به خانواده شهدا دارد که حضور پیاپی شان در نشست های سه شنبه های تکریم نشانه ای از این حرکت است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ۴۴۰۰ جلسه در قالب سه شنبه های تکریم به منظور تجلیل از خانواده های شهدا در سراسر کشور برگزار شده است، گفت: انرشاءالله طرح ملی سه شنبه های تکریم را با جدیت بیشتر دنبال خواهیم کرد.

 

به گزارش خبرنگار شبستان، در این نشست لوح تقدیری از سوی سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مادر و همسر ماموستا ارکان قدیمی از شهدای استان کردستان تقدیم شد.

 

همچنین، تابلوی یادبود به باران قدیمی، دختر شهید ارکان قدیمی تقدیم شد.

 

این گزارش می افزاید، لوح تقدیری از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان در پایان این نشست اعطا شد.

 

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم از ۱۵ هفته قبل به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سراسر کشور آغاز شده است و هر هفته به تقدیر از خانواده شهدای شاخص در محلات و مناطق و شهرهای مختلف اختصاص دارد.

 

پایان پیام/ 397