مشارکت کانون های مساجد استان زنجان در طرح ملی ایران قوی

مشارکت کانون های مساجد استان زنجان در طرح ملی ایران قوی

تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی از اجرای طرح ایران قوی در گام دوم انقلاب در بین کانون های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: این طرح از فردا ۲۲ آبان ماه به صورت سراسری در کشور آغاز می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: طرح ملی ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی از 22 آبان ماه آغاز و به مدت 90 روز در بین کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی ادامه داد: این طرح که با عنوان فهمای 2 اجرا خواهد شد بیشتر در فضای مجازی است و کانون های مساجد که بتوانند امتیاز لازم را کسب کنند معرفی و تقدیر می شوند.

 

وی با اشاره به پیش بینی 38 برنامه شاخص در قالب شبستان فرهنگ، شبستان هنر و شبستان نوآوری گفت:رویداد فهمای 2 درچهار موضوع و عرصه متفاوت شامل «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی» در نظر گرفته شده است.

 

این مقام مسئول در ادامه از اجرای مرحله سوم توزیع گوشت های ارسالی از سوی موسسه «حضرت خدیجه (س)» و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» در زنجان خبر داد و گفت: در این مرحله 1500 بسته گوشت در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

یارمحمدی افزود: توزیع گوشت های ارسالی از طریق 15 رابط کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان انجام می شود.

پایان پیام/ 73