شبستان رسانه‌ای عمومی با رویکرد مسجدی است/ نقد در فضای رسانه باید منصفانه باشد

شبستان رسانه‌ای عمومی با رویکرد مسجدی است/ نقد در فضای رسانه باید منصفانه باشد

تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹
طاهریان با بیان‌اینکه خبرگزاری شبستان رسانه‌ای عمومی اما با رویکرد دینی، مسجدی و فرهنگی است، گفت: نقد در فضای رسانه باید منصفانه و به دور از فضای هیجانی و غیراخلاقی نسبت به دستگاه‌ها و مدیران خدمتگزار باشد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان: نخستین نشست «مرتضی طاهریان»، سرپرست خبرگزاری شبستان با همکاران استانی این رسانه مسجدی، امروز (چهارشنبه، 21 آبان ماه) از طریق ارتباط زنده تصویری برگزار شد.

 

طاهریان در ابتدای این نشست با تشکر از اعتماد حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی»، مدیرعامل خبرگزاری شبستان برای انتصاب وی به عنوان سرپرست این رسانه، گفت: روند کاری در این رسانه همچون گذشته با اولویت انعکاس اخبار و رویدادهای حوزه مسجد و مذهب است و تغییری در رویکرد و روند فعالیت ها نخواهیم داشت.

 

سرپرست خبرگزاری شبستان با بیان اینکه این خبرگزاری با نیازسنجی و به منظور رفع خلاء اطلاع رسانی در حوزه دین، فرهنگ و مسجد راه اندازی شده و فعالیت می کند، گفت: خبرگزاری شبستان رسانه ای عمومی اما با رویکرد دینی، مسجدی و فرهنگی است. باید حجم عظیم اخبار این حوزه های خبری، توسط رسانه ای همچون شبستان دیده و منعکس شود.

 

طاهریان با اشاره به ارتباط گسترده و مستمر خبرگزاری شبستان با کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور، بیان کرد: انعکاس گسترده فعالیت کانون ها به ویژه در طرح «ایران قوی» و رویداد ملی «فهما» باید با جدیت دنبال شود.

 

وی تاکید کرد: نقد در فضای رسانه باید منصفانه و به دور از فضای هیجانی و غیراخلاقی نسبت به دستگاه‌ها و مدیران خدمتگزار باشد. همچنین، تعامل شبستان با دستگاه های حوزه دین، مسجد و فرهنگ باید بیشتر شود.

 

طاهریان در پایان با اشاره به آسیب هایی که در پی شیوع کرونا بروز کرده است، خاطرنشان کرد: امید است با رفع این ویروس دوباره فرصت حضور جدی در مجالس، محافل و اماکن مذهبی به ویژه مساجد را پیدا کنیم.

 

این گزارش می افزاید: در این نشست که در قالب ویدئوکنفرانس برگزار شد برخی از همکاران استانی خبرگزاری شبستان نیز به بیان دغدغه ها، نظرات و پیشنهادات پرداختند.

پایان پیام/ 9