تبديل کانون‌هاي فهما به نقطه جوشان تحولِ جامعه در گرو ارتقاي توانمندي‌هاي مديران کانون‌ها است

تبدیل کانون‌های فهما به نقطه جوشان تحولِ جامعه در گرو ارتقای توانمندی‌های مدیران کانون‌ها است

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹
راستينه با اشاره به جايگاه فعاليت‌هاي مسجدي و نقشي که جوانان در اين عرصه مي‌توانند ايفا کنند، گفت: امروز تبديل کانون‌هاي فهما به نقطه جوشان تحول در جامعه در گرو ارتقا توانمندي‌هاي مديران کانون‌ها است.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان چهارمحال و بختیاری: احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، طی سخنانی اظهار کرد: با ارتقاء توانمندی های مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد این مراکز تبدیل به نقطه جوشان تحول در جامعه خواهند شد.
 

 
وی با تاکید بر تبیین نقش مسجد در رشد و شکوفایی فرهنگی کشور، تصریح کرد: وقتی به نقش مسجد توجه می کنیم، می بینیم هرگاه مساجد ما پویا و پرتحرک و با نشاط بوده اند و جوانان در مساجد حضور پیدا کردند در بسیاری از امورات کشور نقش آفرین شده اند.

 

 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازدیدهایی از کانون های فرهنگی هنری مساجد داشته اند، افزود: یکی از این کانون ها با ایجاد مرکز خیریه بیش از سه هزارنفر را تحت پوشش دارد و کانونی دیگر با تامین بیش از 100 جهیزیه برای نوعروسان یک نقش آفرینی جدی اجتماعی داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

راستینه تصریح کرد: باید نیروهای خوب را در کانون های فرهنگی هنری کشف کرد و یک برنامه جامع تربیتی برای رشد و ارتقاء فرهنگی کانون ها طراحی شود و برنامه های تشکیلاتی و نظام سازی آموزش داده شود.

 

 نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تهیه و تدوین نظام نامه جامع رشد معرفتی و تشکیلاتی کانون های فرهنگی هنری مساجد ، افزود: آماده هرگونه کمک و حمایت در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به کانون های فرهنگی هنری مساجد هستیم.