شرایط کرونایی معرفی کتاب در فضای مجازی را قوت بخشید

شرایط کرونایی معرفی کتاب در فضای مجازی را قوت بخشید

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹
باقری گفت: شرایط کرونایی معرفی کتاب در فضای مجازی را قوت بخشید و اکنون طرح « شنبه های کتاب» با قوت در فضای مجازی اجرایی می شود.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی فعالیت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در بحث کتاب و کتابخوانی است که با قوت اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: این زینبیه با دارا بودن کتاب های مفید مختلف و کتابخانه، اعضای فعال فراوانی دارد که در راستای ترویج کتابخوانی و اجرای طرح « شنبه های  کتاب» با قوت پای کار مطالعه هستند و در دوران کرونا این کار در فضای مجازی اجرایی می شود.

 

وی یادآور شد: معیارهای کتاب به عنوان یک دوست خوب و مهربان برای ماست که می توان با آن ارزش ها را حفظ و تفاهم و مهربانی را در بین جوانان نهادینه کرد.

 

باقری گفت: شرایط کرونایی معرفی کتاب در فضای مجازی را قوت بخشید .

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: کتاب دارای ارزش فراوان است و به عنوان یک مشاور است که جوانان در مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی از کتاب کمک بگیرند و لذا می توان به عنوان دوست خوب است.

 

وی با اعلام اینکه کتاب برای برطرف کردن نیازمندی ها در کنار ماست، خاطر نشان کرد: کتاب به عنوان دوست و یار همیشگی و دائمی، بدون توقع و انتظار در کنار ماست و باید قدر این ارزش مهم و کتاب به عنوان یک دوست و یار مهربان را بدانیم.

 

باقری گفت: با مطالعه کتاب می توانیم خیر و برکات و تفاهم را در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه کنیم و جوانان ما در بخش‌های مختلف زندگی اجتماعی و فردی و مسائل مختلف اقتصادی، فرهنگی، ازدواج و مسائل دینی و اعتقادی به کتاب مراجعه کنند.

 

وی در پایان با بیان اینکه کتاب میراث بزرگی برای ماست که برای تمام دوران زندگی ما برنامه مفید و ارزنده دارد، یادآور شد: باید با انتخاب کتاب خوب برای افزایش سطح فرهنگ جامعه و توسعه و رشد در بین جوانان و نوجوانان تلاش کرد.

پایان پیام/ 175