حضور جوانان در کتابخانه مسجد موجب ترویج فرهنگ مطالعه می‌شود

حضور جوانان در کتابخانه مسجد موجب ترویج فرهنگ مطالعه می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹
وحدانی حضور نوجوانان و جوانان در کتابخانه مسجد را فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست و گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی یک مسئله موضوعی و مناسبتی نیست بلکه آن را باید در تمامی برنامه فرهنگی و مناسبت‌ها مد نظر قرار داد.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: فعالیت کانون‌ فرهنگی و هنری مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودباردر ایام شیوع ویروس کرونا پابرجا است.

 

مسئول کانون زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: این مجموعه فرهنگی متناسب با شرایط و نیاز جامعه برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه یکی از بسترهای مهم فعالیت کانون‌ مسجد استفاده از ظرفیت فضای مجازی است گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ویژه برنامه‌های متعددی به همت فعالان کانون مسجد طبق سنوات قبل در مسجد در حال برگزاری است.

 

وحدانی حضور نوجوانان و جوانان در کتابخانه مسجد را فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست و تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مهمترین  دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که فعالیت‌های کتابخانه مسجد حضرت ولیعصر(عج) در همین راستا صورت می‌گیرد.

 

مسئول کانون زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار بیان کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های مختلفی همچون برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کتاب در فضای مجازی، مسابقه قرآنی از بهترین کتاب زندگی، تهیه پوستر و حدیث در زمینه کتاب و کتابخوانی و نشر در فضای مجازی، معرفی کتاب و خواندن کتاب به همت این کانون در سطح مسجد برگزار شد و همچنان ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یک مسئله موضوعی و مناسبتی نیست بلکه آن را باید در تمامی برنامه فرهنگی و مناسبت‌ها مد نظر قرار داد.

 

پایان پیام/ 526