اجرای طرح جهادی تعمیر لوازم چوبی نیازمندان و مدارس توسط کانون فرهنگی شهید کریمی بندرعباس

اجرای طرح جهادی تعمیر لوازم چوبی نیازمندان و مدارس توسط کانون فرهنگی شهید کریمی بندرعباس

تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹
دهقانی از اجرای طرح جهادی تعمیر لوازم چوبی منازل نیازمندان و مدارس بندرعباس خبرداد و گفت: کانون فرهنگی هنری شهید عباس کریمی در راستای عمل به سیره ائمه هدای به یاری نیازمندان شتافته است.

« حسین دهقانی »، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عباس کریمی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: هیئت اندیشه ورز کانون فرهنگی هنری شهید عباس کریمی طی نشستی پس از بررسی پتانسیل و ظرفیت اعضای کانون و نیازهای روز جامعه، اجرای طرح جهادی تعمیر لوازم چوبی منازل نیازمندان(کمد دیواری، کابینت و ...) و میز و صندلی مدارس شهر بندرعباس را مصوب کرد.

 

وی افزود: این طرح از ابتدای سال جاری آغاز شده است و تاکنون 100 میز و 110 صندلی و شش میز تحریر در مدرسه شجره طیبه بندرعباس تعمیر و بهسازی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عباس کریمی بندرعباس با بیان اینکه برای تعمیر وسایل چوبی منازل نیازمندان از محل کمک های خیرین نیک اندیش کمک گرفته می شود، عنوان کرد: مدارس برای تعمیر میز و صندلی ها تنها تهیه لوازم را عهده دار می شوند و هزینه تعمیر و ساخت کاملا رایگان است.

 

وی ظرفیت سالانه تعمیر و ساخت وسایل چوبی نیازمندان را 10 خانوار اعلام کرد و گفت: این کانون با توجه به پتانسیل موجود در طول سال توان تعمیر و بهسازی صندلی و میزهای دو مدرسه را داراست.

 

دهقانی اعلام کرد: کانون فرهنگی هنری شهید عباس کریمی آمادگی دریافت درخواست های نیازمندان و مدارس برای ساخت و تعمیر لوازم چوبی را دارد و اولویت کار با خانوارها و مدارسی است که زودتر درخواست خود را به کانون ارائه دهند.

 

وی افزود: خانوارهایی درخواست کننده و مدارس متقاضی می توانند برای ثبت نام در این طرح و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09175262080 تماس بگیرند.

 

برگزاری سلسله نشست های « دین، نشاط، زندگی » با حضور کارشناسان برجسته با موضوعات مختلف مرتبط با خانواده و آسیب های اجتماعی در مناطق مختلف شهر بندرعباس به ویژه مناطق حاشیه نشین از شاخص ترین برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید عباس کریمی است.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری شهید عباس کریمی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله 20 متری شاه حسینی یکی از کانون های فعال و با برنامه سطح شهر بندرعباس محسوب می شود.

 

 

 

پایان پیام/ 711