اهدای ۲ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های معین مساجد تهران از سوی انتشارات الهدی

اهدای ۲ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های معین مساجد تهران از سوی انتشارات الهدی

تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹
همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب سال جمهوری اسلامی، دو هزار جلد کتاب به زبان‌های مختلف از سوی انتشارات «الهدی» به کتابخانه‌های معین مساجد استان تهران اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از سوی انتشارات الهدی دو هزار جلد کتاب به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی، آلمانی، فرانسوی، آذری و روسی به کانون های فرهنگی هنری مساجد معین استان تهران اهدا شد .

 

بنابراین گزارش، این کتاب ها که برای رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال تهیه شده، به منظور استفاده منبع از این کتب به کتابخانه های معین مساجد استان تهران اهدا شده است.

 

افتتاح رواق کتاب با حضور شخصیت های فرهنگی استان، اجرای پویش «نذر کتاب» با هدف جمع آوری کتاب های بلا استفاده منازل و اهدا به کتابخانه های مساجد استان تهران و نیز معرفی کتاب در راستای طرح شنبه های با کتاب در قالب نماهنگ یک دقیقه ای، تجلیل از کتابداران منتخب و مولفین عضو کتابخانه های مساجد، ساماندهی و ثبت اطلاعات یک هزار کتابخانه مسجد در سامانه بچه های مسجد بخشی از برنامه های کانون های مساجد استان تهران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی است.

 

یادآور می شود، بیست و هشتمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از 24 تا 30 آبان در حال برگزاری است.

 

 

پایان پیام/ 40