اهدای ۱۰۰ بسته نوشت‌افزار در رزمایش «مشق احسان»

اهدای ۱۰۰ بسته نوشت‌افزار در رزمایش «مشق احسان»

تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹
در سومین مرحله از برگزاری رزمایش «مشق احسان» به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۱۰۰ بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان نیازمند گچساران اهدا شد.

«محمد رمضانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج گفت: با توجه به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا، پویش «مشق احسان» جهت تأمین نوشت‌افزار دانش آموزان نیازمند در شهرستان گچساران برگزار شد.

 

مسئول موکب طریق الکربلا گچساران اظهار کرد: در این طرح دانش‌آموزان نیازمند توسط شورای اجتماعی موکب طریق الکربلا شهرستان و کانون مسجد از قبل شناسایی و بسته نوشت افزاری ارسال شده از طرف ستاد اجرایی امام (ره) به آنها اهدا شد.

 

وی این بسته ها را شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، جامدادی، مداد رنگی، خط کش، گونیا، نقاله و لیوان دانست و ادامه داد: ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان است که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آنها را اهداء کرده است.

 

رمضانی یادآور شد: موکب طریق کربلا زیر مجموعه هیئت رزمندگان اسلام، اقدامات و فعالیت های مستمری را در رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» انجام داده که این کمک ها همچمنان ادامه خواهد داشت.

 

مسئول موکب طریق الکربلا گچساران خاطرنشان کرد: امسال سومین سالی است که پویش ملی «مشق احسان» به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با هدف تأمین و توزیع بسته‌های نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق کم‌ برخوردار آغاز به کار کرده است.

 

وی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این پویش یاری رساندن به بیش از یک میلیون دانش‌آموز کم ‌توان و محروم بوده که در نقاط مختلف کشورمان زندگی می‌کنند.

 

شایان ذکر است، پویش ملی «مشق احسان» توسط موکب های اربعین، کانون های فرهنگی مساجد، خیرین و گروه های جهادی گچساران همچنان در مناطق کم برخوردار این شهرستان ادامه دارد.

پایان پیام/ 82