اجرای طرح شنبه های کتاب در کانون امام علی(ع) نکا

اجرای طرح شنبه های کتاب در کانون امام علی(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹
چادرنشین از برگزاری و اجرای طرح شنبه های کتاب در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: با تلاش اعضای کانون این طرح با قوت در این کانون اجرایی می شود.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: اجرای طرح شنبه های کتاب در کانون امام علی(ع) نکا کاری نو و مناسب از کانون مساجد است که در نهادینه کردن مطالعه در سطح جامعه مفید است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: با توجه به استقبال جوانان از فعالیت های کتابخانه های کانون فرهنگی هنری مسجد، لازم است تا در راستای تجهیز کتابخانه به کتاب های مفید و متناسب با موضوعات روز و به روزرسانی آن اقدام شود.

 

وی همچنین بر لزوم گسترش فعالیت های کتابخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و افزود: توجه به نیازهای روز جوانان و فراهم کردن خوراک های مناسب فرهنگی برای کاهش تهاجم فرهنگی دشمن مهم است تا در تربیت نسل جوان دینی و تراز انقلاب تلاش شود.

چادرنشین با اشاره به اجرای طرح شنبه های کتاب در کانون امام علی(ع) نکا افزود: براساس اجرای این طرح به همت امام جماعت مسجد و مسئولان فرهنگی، کتاب های مفید برای کودکان و نوجوانان خوانده و تبیین می شود تا بیشتر از قبل با کتاب انس گرفته و مانوس شوند.

 

وی با اشاره به اینکه پیگیری و توجه به امور کتاب و کتابخانه های کانون مساجد، ارتقای سطح فرهنگی و علمی اعضا را به دنبال دارد، یادآور شد: باید تزریق کتاب های به روز و مورد نیاز مناطق مختلف در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در پایان گفت: با اجرای طرح شنبه های کتاب در کانون مساجد در واقع می توان به نهضت مطالعه مفید، رونق بخشیدن به کتابخانه های مساجد کشور، احیای نقش کتابخانه های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی کمک کرد.

پایان پیام/ 175