حمایت کانون فرهنگی هنری «عصر انتظار» از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل

حمایت کانون فرهنگی هنری «عصر انتظار» از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل

تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹
باجلان با اشاره به برنامه‌ریزی فعالان کانون «عصر انتظار» برای دانش‌آموزان محروم از تحصیل، گفت: با همکاری تعدادی از معلمان برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلسات آموزشی و رفع اشکال درسی را برگزار می‌کنیم.

«زهرا باجلان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردهای کانون فرهنگی هنری «عصر انتظار» مسجد حضرت قائم(عج) (واقع در بلوار امام رضا(ع)، میدان پارچین شهرستان پاکدشت استان تهران) با اشاره به برنامه های این کانون در زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی، اظهار کرد: یکی از رویکردهای کانون عصر انتظار توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است و در همین راستا در طول سال در چند نوبت کتابخانه کانون را به کتب کمک‌درسی مجهز می کنیم تا دانش آموزان بتوانند از این کتب تقویتی درسی بهره مند شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «عصرانتظار» مسجد حضرت قائم(عج) بیان کرد: با توجه به اینکه به دلیل شرایط بحران کرونا آموزش های مدارس به صورت مجازی برگزار می شود و برخی از دانش آموزان به دلیل نداشتن امکانات بهره گیری از آموزشی از برنامه های آموزش محروم شده اند، به همین جهت با همکاری تعدادی از معلمان برای این دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی جلسات آموزشی و رفع اشکال درسی را برگزار می کنیم.

 

وی از برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم، ابتهال، نهج البلاغه شناسی، تفسیر و حفظ قرآن کریم به صورت مجازی خبر داد و گفت: مربیان قرآن نیز در این زمینه به رفع اشکالاتی نوجوانان و جوانان در این دوره های آموزشی می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عصرانتظار مسجد حضرت قائم(عج) در ادامه با اشاره به کمک رسانی فعالان این کانون به نیازمندان، ابراز کرد: کمک های مومنانه ببا محور توزیع بسته های معیشتی در طول ماه در چند نوبت به نیازمندان انجام می شود، ضمن اینکه به برخی از خانواده های نیازمند نیز کمک های نقدی صورت گرفته و چندین مورد نیز کمک برای تهیه جهیزیه جوانان در آستانه ازدواج انجام شده است.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری «عصر انتظار» مسجد حضرت قائم(عج) واقع در بلوار امام رضا(ع) میدان پارچین شهرستان پاکدشت استان تهران است. این کانون فرهنگی هنری از سال 94 با مجوز ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان یکی از کانون های فرهنگی هنری فعال در این استان شناخته می شود.

پایان پیام/ 40