۳۰ دی ماه آخرین مهلت شرکت در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان است

۳۰ دی ماه آخرین مهلت شرکت در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان است

تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی گفت: مهلت شرکت در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ۳۰ آذرماه اعلام شده بود که به دلیل استقبال شرکت کنندگان تا ۳۰ دی ماه ۹۹ تمدید شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان یکی از برنامه های ستاد عالی کانون های مساجد کشور است که همه ساله در بین اعضای کانون های مساجد سراسر کشور برگزار می شود.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با بیان اینکه امسال چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان اجرا می شود، خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در دو مرحله استانی و کشور برگزار خواهد شد.

 

وی به برخی تغییرات این دوره از مسابقات نسبت به سنوات گذشته اشاره کرد و افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، این جشنواره به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

 

به گفته این مقام مسئول، این دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجدbachehayemasjed.ir ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می‌شود.

 

یارمحمدی ادامه داد: مسابقات در رشته های تلاوت نور (ترتیل سوره‌های یاسین، الرحمن و واقعه) ویژه برادران و خواهران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال، در رشته قرائت نماز ویژه برادران و خواهران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال، در رشته مکبری ویژه برادران و در مقطع سنی ۹ و زیر ۱۴ سال و در رشته اذان ویژه برادران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال برگزار می‌شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار در سامانه را تا 30 دی ماه 99 اعلام کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا اجرا و ضبط اثر در منزل بلامانع است اما در شرایط عادی، اجرا و ضبط در فضای مسجد، دارای اولویت و امتیاز بیشتری است.

 

وی به برخی شرایط چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان اشاره کرد و گفت: هر فرد صرفا در یک رشته و با ارسال یک اثر امکان شرکت دارد و لازم است شرکت کننده ضمن ثبت نام در سامانه بچه های مسجد و عضویت در یکی از کانون های مساجد فعال استان، تصویر پرسنلی و کارت ملی یا شناسنامه خود را در پروفایل خود بارگذاری کند.

 

گفتنی است ضبط فیلم باید به صورت افقی، بی حرکت و بدون تدوین و حداکثر زمان اثر باید سه دقیقه با حجم حداکثر ۳۰مگابایت بوده و فایل های ارسالی در همه رشته ها باید به صورت تصویری و چهره شرکت کننده با رعایت موازین و پوشش اسلامی به طور کامل مشخص باشد.

 

یارمحمدی در پایان یادآور شد: نفر برتر استان در هر رشته به مرحله کشوری راه می یابد و افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان، سازمان اوقاف و امورخیریه، آموزش و پرورش، بسیج، معاونت قرآن و عترت و سایر مسابقات طی سال های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ رتبه‌های اول تا سوم، ممتاز، عالی و شایسته تقدیر را کسب کرده اند و همچنین افرادی که در مرحله استانی مسابقات مذکور رتبه اول را به دست آورده باشند، نمی توانند در این مسابقات شرکت کنند.

پایان پیام/ 693