اعلام فراخوان مسابقه «مادران قصه گو» در کانون نینوا بخش بیکاه

اعلام فراخوان مسابقه «مادران قصه گو» در کانون نینوا بخش بیکاه

تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹
داوری از اعلام فراخوان نخستین مسابقه « مادران قصه گو » توسط کانون فرهنگی هنری نینوا در بخش بیکاه شهرستان رودان خبرداد.

« مصطفی داوری »، مدیر کانون فرهنگی هنری نینوا بخش بیکاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نخستین مسابقه « مادران قصه گو » به همت کانون فرهنگی هنری نینوا در مناطق شهری و روستایی بخش بیکاه برگزار می شود.

 

وی افزود: کانون فرهنگی هنری نینوا همزمان با هفته کتاب و در پی دوره فاصله گذاری اجتماعی به سبب شیوع بیماری کرونا، با هدف احیای سنت دیرینه قصه‌گویی  و ایجاد روحیه پرنشاط در جامعه، فراخوان مسابقه قصه گویی مجازی ویژه مادران اعلام کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نینوا بخش بیکاه عنوان کرد: مادران علاقه مند جهت شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را به صورت صوتی یا تصویری حداکثر به مدت سه دقیقه ضبط و به کانون فرهنگی هنری نینوا واقع در مسجد چهارده معصوم(ع) شهر بیکاه ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را از طریق واتس آپ به شماره 09173665400 ارسال کنند، گفت: به بهترین آثار جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی و هنری نینوا از کانون های فعال شهرستان رودان است که در مسجد چهارده معصوم(ع) بخش بیکاه فعالیت می کند.

 

 

 

پایان پیام/ 711