انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان با بنیاد شهید

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان با بنیاد شهید

تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹
تفاهم نامه همکاری مشترک بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با شورای اقامه نماز اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « احمد پهلوانی »، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه، گفت: این تفاهم نامه در قالب پنج ماده و با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان اهالی محلات با فرهنگ ایثار و شهادت و افزایش روحیه ابثار و معنویت در فضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به امضا رسید.

 

وی به تعهدات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در این تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: توزیع و چاپ و انعکاس وصایای شهدا در مساجد و نظارت بر توزیع وصایای شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تمامی کانون های استان هرمزگان ازجمله این تعهدات است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان همچنین به تشریح تعهدات شورای اقامه نماز ادارهه کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پرداخت و عنوان کرد: استخراج وصایا و خاطرات شهدا در حوزه نماز، تدوین خاطرات و وصایای استخراج شده در قالب پاورپونت و ارائه آن به مصیب رجایی، کارشناس روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان ازجمله این تعهدات است.

 

وی گفت: مدت زمان اجرای این تفاهم نامه همکاری مشترک یک ساله و از تاریخ 27 آبان سال جاری تا 27 آبان سال 1400 قابل اجراست.

 

 

 

 

پایان پیام/ 711