تجلیل از بانوی مروج کتابخوانی در سه شنبه های تکریم

تجلیل از بانوی مروج کتابخوانی در سه شنبه های تکریم

تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹
میثم زارع گفت: آئین سه شنبه های تکریم در هفته کتاب و کتابخوانی با محوریت تجلیل از بانوی مروج کتابخوانی و مسئول کتابخانه کانون برگزار شد.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، طرح ملی سه شنبه های تکریم را یکی از برنامه های رویداد ملی فهما برشمرد و گفت: آئین سه شنبه های تکریم در هفته کتاب و کتابخوانی با محوریت تجلیل از از بانوی مروج کتابخوانی و مسئول کتابخانه کانون برگزار شد.



 

 

 

 



مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: در همین راستا با حضور ویدئو کنفرانسی مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و همچنین با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد و با رعایت کامل نکات بهداشتی از زهرا جهانگیری بانوی طلبه که مدیریت کتابخانه را بر عهده دارند تجلیل شد.




 

 

 




وی بیان کرد: این کتابخانه در فضای مسجد قرار دارد و از نوع کتابخانه های باز است و کتاب ها در قفسه ها مرتب چیده شده و به علاقمندان امانت داده می شوند.


 

 

 






زارع ابراز کرد: یکی از مشکلات کتابخانه ما، تعداد اندک کتاب های موجود و عدم تنوع در عناوین آنها برای گروه های سنی مختلف است  اما ما علی رغم این مشکلات کلیه تلاش خود را به کار می بریم تا بتوانیم سطح مطالعه در بین اهالی محله مسجد را افزایش دهیم.



 

 

 





مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج اظهار کرد: برای تحقق ارتقای سطح مطالعه در روستا و محله مسجد نیازمند تهیه کتاب های مختص گروه های سنی مختلف با عناوین و موضوعات متنوع هستیم بنابراین در همین جا از فعالان و مروجان عرصه کتاب و کتابخوانی درخواست دارم با نذر فرهنگی ما را در تهیه و تامین کتاب مورد نیاز یاری کنند.
 

 

 






وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در هفته کتاب و کتابخوانی برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی است که به همین منظور از بچه ها خواسته شده تا خلاصه ای از بهترین کتابی که تاکنون مطالعه کرده اند را از طریق گروه مجازی کانون برای ما ارسال کنند.








زارع ادامه داد: علاوه بر این طرح ملی شنبه های کتاب نیز در برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی قرار دارد و به همین منظور مابین اقامه نماز مغرب و عشا یک کتاب مفید و ارزشمند به نمازگزاران معرفی می شود.








مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج در خاتمه عنوان کرد: : برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی با رویکرد ترویج فرهنگ مطالعه در حال برگزاری است.

پایان پیام/ 586