مسجد ابوذر زنجان، نمونه ای از یک مسجد تراز اسلامی

مسجد ابوذر زنجان، نمونه ای از یک مسجد تراز اسلامی

تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۹
حجت الاسلام گنج خانی، همدلی ارکان مسجد را لازمه حرکت به سمت مسجد تراز اسلامی خواند و گفت: مسجد ابوذر زنجان این همدلی را در بین ارکان مسجد دارد و نمونه ای از یک مسجد تراز اسلامی است.

مسئول فرهنگی مسجد ابوذر زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با تشریح برنامه های این مسجد اظهار کرد: اگر مساجد بتوانند همانند مسجد ابوذر، اهل بیت(ع) را سرلوحه کار خویش قرار دهند قطعا می‌توانند به سمت تعالی اسلام و مسجد تراز انقلاب اسلامی  قدم بردارند.

 

حجت الاسلام سعید گنج خانی ضمن تقدیراز اهالی و مسئولین مسجد که این مسجد را در اجرای برنامه ها همراهی می کنند، ادامه داد: مسجد ابوذر با پتانسیل بالای خود توانسته با یکپارچه کردن فعالیت های خود در کارهای فرهنگی، تعلیم و تربیت، سلامت و اشتغال قدم های بزرگی را برای اهالی شهرک ابوذر بردارد.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم شریف ثمین در این ایام سخت کرونایی دست در دست هم داده و بالغ بر 200 میلیون تومان کمک های مردمی جمع آوری شده و در بین نیازمندان تقسیم کردند.

 

حجت الاسلام گنج خانی ادامه داد: همچنین 4 هزار ماسک توسط خادمیاران علی ابن موسی الرضا (ع) توليد وهمراه مواد ضد عفونی کننده در اختیار اهالی شهرک قرار گرفته است.

 

وی همچنین به راه اندازی کتابخانه شهدای خونین در این مسجد در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این کتابخانه با 10 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف با همکاری بچه های مسجد در محل کانون افتتاح شد تا بچه های مسجد بتوانند از کتاب های آن با موضوعات عمومی، آموزشی و اعتقادی است، استفاده کنند.

 

در پایان مسئول فرهنگی مسجد ابوذر، از مسئولین امر فرهنگ و اشتغال خواست تا با حضور در منطقه و بررسی مشکلات موجود، برای حل این مسائل همکاری کنند.

 

پایان پیام/ 73