طرح ملی شنبه های کتاب مجازی برگزار شد 

طرح ملی شنبه های کتاب مجازی برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۹
الهه افتخاری گفت: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری این طرح کتابخوانی به صورت حضوری نبود بنابراین با استفاده از بستر فضای مجازی طرح ملی شنبه های کتاب اجرا شد.

«الهه افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه محوری طرح ملی شنبه های کتاب برگزار شد.








مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت افزود: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری این طرح کتابخوانی به صورت حضوری نبود بنابراین با استفاده از بستر فضای مجازی طرح ملی شنبه های کتاب اجرا شد.








وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، کلیپ های ۶۰ ثانیه ای از معرفی کتاب های مفید و ارزشمند موجود در کتابخانه کانون توسط فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی تهیه شد که علاوه بر انتشار در فضای مجازی، این کلیپ ها در سامانه بچه های مسجد نیز بارگزاری شد تا بتوانیم در دومین رویداد ملی فهما حضور پیدا کنیم.








افتخاری ابراز کرد: علاوه بر این نیز طرح ملی سه شنبه های تکریم را نیز با تجلیل از امیری دوماری بانوی از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی و عضو کتابخانه کانون که در اجرای طرح ملی شنبه های کتاب ما را یاری کردند، برگزار شد.







مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در هفته کتاب و کتابخوانی، برگزاری مسابقه خلاصه نویسی کتاب بود و در همین راستا بچه های مسجدی خلاصه و چکیده ای از کتاب هایی که در طرح ملی شنبه های کتاب معرفی شد را از طریق گروه مجازی کانون برای ما ارسال کرده و ما نیز بهترین ها را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری کردیم.







وی در خاتمه ایام کرونا را بهترین فرصت برای انس با کتاب برشمرد و عنوان کرد: از آنجایی که بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، ماندن در خانه است بنابراین می توانیم از این فرصت برای خواندن کتاب های مفید و ارزشمند استفاده کنیم.

پایان پیام/ 586