اطلاعیه ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور برای هفته گرامیداشت مقام حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

اطلاعیه ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور برای هفته گرامیداشت مقام حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۹
ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، برای تبدیل شدن خدمت کریمانه به فرهنگ عمومی کشور ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور با صدور اطلاعیه ای فرا رسیدن سالروز ولادت و هفته گرامیداشت مقام حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را تبریک گفت.

 

بنابر این گزارش، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

 

«هفته بزرگداشت مقام رفیع سیدالکریم و ۴ ربیع الثانی سالروز ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام را تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

بر این باوریم شعار خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت علیهم السلام به معنای واقعی محقق نمی شود مگر در سایه تبعیت از سنت حضرات معصومین علیهم السلام و الگو قرار دادن شخصیت هایی که در مکتب رفیع آن حضرات تلمذ کرده اند.

آری حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام که به سیدالکریم معروف است از جمله آن شخصیت هایی است که چهار امام معصوم علبهم السلام را درک کرده و از آن زمان تاکنون همواره انوار کریمانه ایشان مشتاقان و نیازمندان را بهره مند ساخته اند .

حال در شرایطی که ویروس منحوس کرونا زندگی جامعه بشری را با سختی های فراوانی همراه کرده است خداوند متعال را به احترام شخصیت های گرانقدری همچون سیدالکریم قسم می دهیم که با نگاه رحمت ، رافت و کرامت، حسن عاقبت و عافیت به تمامی ملت شریف ایران اسلامی ، مسلمانان جهان و بشریت عنایت فرماید .

بار دیگر در این فرصت مبارک، تمامی هموطنان عزیز را به یاری رساندن به آسیب دیدگان از ویروس کرونا دعوت می کنیم و امیدواریم به لطف خداوند متعال شعار خدمت کریمانه در آینده ایی نه چندان به یک فرهنگ عمومی و قالب در تمامی بخش های جامعه تبدیل شود.

 

ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور

پایان پیام/ 9