جوانان جهادگر کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر در میدان عمل خوش درخشیدند

جوانان جهادگر کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر در میدان عمل خوش درخشیدند

تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۹
گورکی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا جوانان جهادگر کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر خدمات ارزشمندی را به عموم مردم و آسیب دیدگان و نیازمندان ارائه نمودند و در میدان عمل خوش درخشیدند.

«سلمان گورکی» روز شنبه (1 آذر) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر با اشاره به اینکه جهادگران کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات ارزشمندی را انجام داده اند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر با شناسایی خانواده های نیازمندان و آسیب دیدگان شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا و همچنین با جذب کمک های خیرخواهانه خیرین و مردم نوعدوست در 5 مرحله با تهیه بسته های کمک معیشتی به یاری 70 خانواده نیازمند شتاقتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر با اشاره به همکاری این کانون با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در راستای اجرای طرح کمک های مومنانه به نیازمندان بوشهری اظهار داشت: جهادگران کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر به همراه بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت صاحب الزمان (عج) در اجرای طرح تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی میان 6 هزار 300 نیازمند بوشهری در ایام کرونایی با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر همکاری داشتند.

 

وی بر لزوم ارتباط موثر کانون های فرهنگی هنری مساجد و بسیج محلات در راستای هرچه بهتر انجام شدن فعالیت های جهادی تاکید کرد و ادامه داد: یکی از دلایل موفقیت کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر در انجام برنامه های خود همکاری و تعامل با پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) می باشد که این ارتباط باید در تمامی مساجد تقویت شود چرا که هدف یکی است و برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کرد.

 

گورکی به برخی از اقدامات انجام شده توسط کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر در وضعیت به وجود آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: اعضای کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی از ابتدای شیوع بیماری کرونا به شناسایی بیماران مبتلا به این ویروس در محلات پرداخت و خانواده های درگیر با این بیماری را مورد حمایت های معیشتی قرار داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات جوانان جهادگر مسجد توحید بوشهر ضدعفونی معابر و محلات می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه اقدامات برخی از جوانان مسجدی در این ایام خاطرات دوران دفاع مقدس را تداعی می کند افزود: در دوران دفاع مقدس مساجد پایگاه اصلی جمع آوری کمک های مردمی و همچنین اعزام نیرو به جبهه ها بود و هر شخص در حد توان خود گامی در این راه برمیداشت و امروز هم می بینیم که مردم و جوانان به میدان آمده اند و مجاهدانه به همنوعان خود خدمت می کنند.

 

گورکی افزود: جوانان ما ثابت کرده اند که اگر در دوران دفاع مقدس نبوده اند اما آرمان های شهدا و امام شهدا را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند و هر زمان که نیاز به حضور آن ها باشد به صورت خودجوش وارد میدان می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر به استفاده موثر از فضای مجازی در این ایام تاکید کرد و ادامه داد: جوانان کانون فرهنگی هنری توحید بوشهر با تهیه تصویر نوشته و نماهنگ هایی در راستای ارائه شیوه نامه های بهداشتی و انتشار آن ها در فضای مجازی به آگاهی بخشی و اطلاع رسانی گسترده مردمی در این فضا پرداخته اند.

 

پایان پیام/ 647