همکاری میان کانون های مساجد و بسیج موجب تقویت فعالیت های مسجدی می شود

همکاری میان کانون های مساجد و بسیج موجب تقویت فعالیت های مسجدی می شود

تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۹
پولاد گفت: مساجد پایگاه تجمع نیروهای انقلابی و ولایی می باشد و همکاری بین کانون های مساجد و بسیج محلات موجب تقویت فعالیت های مسجدی می گردد.

«علیرضا پولاد» روز شنبه (1 آذر) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر ضمن گرامیداشت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: بسیج عامل اقتدار همه جانبه ایران اسلامی و لشکر ولایت، همیشه در صحنه بوده و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر ادامه داد: بسیج در تمامی مراحل دشوار انقلاب اسلامی مجاهدانه در کنار مردم بوده و از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کرده است و پایداری و استقامت بسیجیان سلحشور در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس اسلامی، شایسته تجلیل و تقدیر است.

 

پولاد افزود: تفکر بسیجی با الهام از مکتب فکری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در تمامی عرصه‌های فرهنگی،علمی و اجتماعی موجب شکوفایی و بالندگی بوده و این تفکر باید سرلوحه کار امروز مسئولین ما قرار گیرد.

 

وی با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که مساجد پایگاه اصلی بسیج می باشد اظهار داشت: مساجد کماکان محوری ترین پایگاه برای دفاع از انقلاب و بهترین محل تجمع برای بسیجیان که پیش قراولان دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر بر اهمیت تعامل میان کانون های مساجد و بسیج محلات تاکید کرد و افزود: همکاری بین کانون های فرهنگی هنری مساجد و بسیج محلات موجب تقویت برنامه های اجرایی در مساجد می باشد و فعالیت و تعامل بین این دو نیروی خدوم موجب برکات و خدمت رسانی موثری به عموم مردم می گردد.

 

پایان پیام/ 647