۳۰۰ بسته معیشتی، بهداشتی و فرهنگی کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) توزیع شد

۳۰۰ بسته معیشتی، بهداشتی و فرهنگی کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) توزیع شد

تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۹
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: همزمان با هفته بسیج ۳۰۰ بسته معیشتی، بهداشتی و فرهنگی با شعار دعا برای سلامتی حضرت صاحب الزمان (عج) به همت اعضای این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با هفته بسیج 300 بسته معیشتی، بهداشتی و فرهنگی با شعار دعا برای سلامتی حضرت صاحب الزمان (عج) به همت اعضای این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این طرح با هدف مساوات و همدلی و اجرای طرح سلامت محور سردار شهید «قاسم سلیمانی» با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج مسجد آقاکاظم صورت گرفت.

 

وی یادآور شد: ۱۰۰ بسته معیشتی و مواد غذایی شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا، حبوبات، مرغ و گوشت گرم آماده سازی و در بن خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

 

جبارزاده تاکید کرد: علاوه بر این بسته 100 بسته اقلام بهداشتی و شوینده در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا و 100 جلد کتاب برای تغذیه روحی افراد جامعه پیش بینی شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: این اقلام با مشارکت و حمایت خیرین و نیکوکاران و همچنین کمک های کالایی ستاد اجرایی کمک های مومنانه و به همت بچه های مسجد و اعضای کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) مسجد آقاکاظم تهیه شده است.

 

جبارزاده اظهار داشت: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم بخشی از آلام خانواده های آسیب دیده از کرونا که در روزهای سخت گرفتار شده اند را بتوانیم کاهش دهیم.

 

 

پایان پیام/ 365