برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی با محوریت شنبه های کتاب برگزار شد 

برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی با محوریت شنبه های کتاب برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۹
لیلی بزم آور گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی با محوریت طرح ملی شنبه های کتاب به صورت مجازی برگزار شد.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت این هفته با محوریت طرح ملی شنبه های کتاب به صورت مجازی برگزار شد.
 

 

 

 

 

 



رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت افزود: در همین راستا با تولید کلیپ های یک دقیقه ای از معرفی کتاب سعی کردیم بهترین کتاب های موجود در کتابخانه کانون را معرفی کنیم.
 

 

 

 

 


وی بیان کرد: کتاب هایی با محتوای دین و مذهب و دفاع مقدس مختص گروه های سنی نوجوان معرفی شدند تا از طریق اجرای طرح ملی شنبه های کتاب، نوجوانان را با سبک و سیره شهدا آشنا کرده و آنها را نسبت به کتاب و کتابخوانی ترغیب کنیم.

 

 

 

 

 



بزم آور ابراز کرد: علاوه بر این نیز مسابقه خلاصه نویسی برگزار شده و به همین منظور از نوجوانان مسجدی کانون خواسته شد تا تا چکیده ای از بهترین و مفیدترین کتابی که خوانده اند را از طریق گروه مجازی کانون برای ما ارسال کنند.
 

 

 

 

 

 



رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت اظهار کرد: از آنجایی که یکی از برنامه های اصلی دومین رویداد ملی فهما در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است بنابراین در نظر داریم ویژه برنامه های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در سامانه بچه های مسجد ثبت کنیم.

 

 

 

 



وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت این هفته، طرح میز کتاب اجرا شد و در این راستا کتاب هایی با محتوای سبک زندگی و سیره اهل بیت (ع) و نیز زندگی نامه شهدا در معرض دید نمازگزاران قرار گرفت تا نمازگزاران علاقمند بتوانند کتاب مورد نظر خود را انتخاب کرده و به امانت بگیرند.

 

 

 

 

 



بزم آور در خاتمه یادآور شد: امیدوارم با اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی توانسته باشیم گامی هر چند کوچک در راستای ارتقای سطح مطالعه در بین اهالی محله مسجد برداریم.

پایان پیام/ 586