محدودیت های کرونا خلاقیت فعالان کانون های مساجد را دو چندان کرد

محدودیت های کرونا خلاقیت فعالان کانون های مساجد را دو چندان کرد

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۹
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) هشتجین با اشاره به اینکه محدودیت های کرونا خلاقیت فعالان کانون های مساجد را دو چندان کرد، گفت: فعالان خواهر کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) تولیدات خانگی و صنایع دستی خود را به نمایش گذاشتند.

«معظمه کریمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان خواهر کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) با وجود محدودیت های کرونایی خلافیت خود را نشان دادند و تولیدات خانگی و صنایع دستی خود را به نمایش گذاشتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) هشتجین تصریح کرد: بسیاری از این تولیدات در قالب گلیم بافی، جاجیم، سفال گری و تزئین آن است که برای فروش آن در معرض نمایش از طریق فضای مجازی قرار گرفت.

 

وی اظهار داشت: دوره های مختلف آموزشی طی سال های اخیر هم اکنون بازتاب و بازخوردهای خود را نشان داده و علاقمندان صنایع دستی توانسته خلاقیت خود را به شکوفایی برسانند.

 

 

کریمی افزود: همکاری خوبی نیز برای فروش محصولات تولیدی در بین فعالان کانون های مساجد ایجاد شده است تا بتوانیم حمایت جدی از این هنرمندان شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) تاکید کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت های اعمال شده می تواند این زمان را به فرصت خوبی تبدیل کرد و به تولید صنایع دستی در قالب مشاغل خانگی روی آورد.

 

 

کریمی عنوان کرد: این روزهای که باید در منازل باشیم می توانیم با استفاده از ظرفیت خلق صنایع دستی هم سرگرم شویم و هم به فرزندان خود این هنر را آموزش دهیم.

 

پایان پیام/ 365