فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در بوشهر وحدت آفرین بوده است

فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در بوشهر وحدت آفرین بوده است

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۹
کرم پور گفت: با وجود ادیان های مختلف در استان بوشهر مردم این استان با فرهنگ غنی خود از گذشته تا به امروز با وحدت و مهربانی در کنار هم زندگی کرده اند و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در این استان وحدت آفرین بوده.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از بوشهر،  روز سه شنبه (4 آذر) نشست مشترک جلال ریزانی، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با فاطمه کرم پور، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ساختمان این اداره کل برگزار شد.

 

« فاطمه کرم پور » در این نشست به همکاری های دوجانبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای ارتقا سطح فرهنگی استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یک ظرفیت  بسیار ارزشمند و به عنوان بازوانی نیرومند در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با ظرفیت های خود تنها نهادی می باشند که می توانند سیاست های کلان فرهنگی را در روستا ها اجرا کنند.

 

وی تاکید کرد: یکی از اقدامات بسیار ارزشمند ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، انتخاب جوانی خلاق و توانمند به عنوان مدیر این ستاد در استان بوشهر می باشد که این اقدام موجب تقویت و رشد فعالیت های کانون های مساجد شده است.

 

کرم پور اشاره کرد: استان بوشهر یکی از استان های مرزی و استراتژیک کشور می باشد که نگاه مسئولان کشوری به این استان باید نگاهی ویژه باشد.

 

وی به وجود ادیان مختلف در استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود ادیان های مختلف در استان بوشهر مردم این استان با فرهنگ غنی خود از گذشته تا به امروز با وحدت و مهربانی در کنار هم زندگی کرده اند و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در این استان وحدت آفرین بوده.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر دروازه فرهنگی جنوب کشور می باشد اظهار داشت: تمام نهاد های فرهنگی استان بوشهر تلاش می کنند که در حوزه فرهنگ اتفاق های خوبی در این استان رقم بخورد و در این راستا از تمام ظرفیت های موجود استفاده خواهد شد.

 

پایان پیام/ 647