کانون های مساجد در مسیر تخصصی شدن فعالیت های خود گام بردارند

کانون های مساجد در مسیر تخصصی شدن فعالیت های خود گام بردارند

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۹
فعالیت های بسیاری از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور برگزار می شود که کانون های مساجد باید تلاش کنند که فعالیت های خود را به سوی تخصصی شدند سوق دهند.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از بوشهر، روز سه شنبه (4 آذر) نشست مشترک جلال ریزانی، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با فاطمه کرم پور، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ساختمان این اداره کل برگزار شد.

 

«جلال ریزانی» در این نشست به اهمیت ارتباط موثر میان میان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید که و افزود: ارتباط موثر و تعامل میان این دو نهاد که در راستای ارتقا فرهنگ جامعه خدمت می کنند نقش تاثیرگزاری در تحقق خواسته های فرهنگی جامعه دارد.

 

مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: یکی از دلایل موفقیت های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در راستای ماموریت های محوله تعامل سازنده این نهاد با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان می باشد.

 

وی تاکید کرد: یکی از ظرفیت های بسیار خوب و ارزشمند حوزه ی فرهنگ و هنر دینی در سطح کشور کانون های فرهنگی هنری مساجد می باشد.

 

ریزانی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسیر تخصصی شدن فعالیت های خود گام بردارند اظهار داشت: فعالیت های بسیاری از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور برگزار می شود و همچنین نیروهای توانمند و جوانان با انگیزه ای در این کانون ها مشغول به فعالیت هستند و یکی از برنامه های ستاد عالی تخصصی نمودن فعالیت ها کانون ها می باشد.

 

مدیر منابع انسانی و پشتیبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به اجرای طرح ملی ایران قوی اشاره کرد و اظهار داشت: در دومین سال برگزاری رویداد فهما، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظر دارد با ارائه طرح ملی ایران قوی، بستر جریان سازی این گفتمان را در میان آحاد مردم به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مهیا نموده و زمینه رقابت سالم بچه های مسجد  را در ظهور و بروز این رویداد مهم در بستر فضای مجازی فراهم نماید.

 

وی ادامه داد: ایران قوی طرحی است که با ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی ، رقابت سالم ، تولید و  اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد  کشور، تلاش می کند در راستای تقویت مولفه های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد گام بردارد.

 

ریزانی با اشاره به اهداف برگزاری این طرح اظهار اشت: شناسایی و توانمند سازی استعداد های فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیّه، امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی از اهداف اصلی اجرای این طرح می باشند.

 

پایان پیام/ 647