گروه جهادی کانون فرهنگی هنری طه یاری رسان نیازمندان آبپخشی

گروه جهادی کانون فرهنگی هنری طه یاری رسان نیازمندان آبپخشی

تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۹
گرگین پور گفت: جمعی از جوانان نوعدوست کانون فرهنگی هنری طه مسجد امیرالمومنین علی (ع) شهر آپخش به همراه بسیجیان حوزه مقاومت شهید دستغیب با تشکیل گروه جهادی به یاری خانواده های نیازمند آبپخشی شتافتند.

«اکبر گرگین پور» روز چهارشنبه (5 آذر) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر با تاکید بر لزوم یاری رسانی جهادگران کانون های فرهنگی هنری مساجد به خانواده های نیازمند در شرایط فعلی جامعه اظهار داشت: با توجه به اینکه محدوده فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در محلات شهر و در میان مردم می باشد، می توانند با شناسایی خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از شیوع بیماری کرونا، چتر حمایتی خود را گسترش دهند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری طه مسجد امیرالمومنین علی (ع) شهر آپخش از تشکیل گروه جهادی حضرت فاطمه الزهرا (س) در جهت حمایت از خانواده های نیازمند خبر داد و افزود: جمعی از جوانان نوعدوست کانون فرهنگی هنری طه به همراه بسیجیان حوزه مقاومت شهید دستغیب با تشکیل گروه جهادی به یاری خانواده های نیازمند آبپخشی شتافتند.

 

وی افزود: این گروه با شناسایی خانواده های نیازمند و همچنین جذب کمک های مردم و شناسایی نیروهای فنی در تخصص های مختلف در راستای گره گشایی از برخی مشکلات نیازمندان شهر آپخش فعالیت می کنند.

 

گرگین پور به برخی از اقدامات گروه جهادی حضرت فاطمه الزهرا (س) اشاره کرد و ادامه داد: توزیع بسته های کمک معیشتی، توزیع بسته های تحصیلی، کمک به بهسازی منازل، تعمیر لوازم منزل و همچنین با پرداخت تسهیلات، یاری رسان خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از شیوع بیماری کرونا در شهر آبپخش می باشند.

 

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم حضور دانش آموزان در کلاس های آنلاین برخی از دانش آموزان نیازمند  آبپخشی تجهیزات بهره مندی از این کلاس ها را ندارند، با این وجود خانواده هایی هستند که دارای چندین تلفن همراه هوشمند بلااستفاده و یا خراب می باشند که از خانواده ها تقاضا می شود در صورت صلاحدید تلفن های همراه خراب خود و یا بلااستفاده ها را در اختیار گروه جهادی کانون فرهنگی هنری طه قرار دهند تا بعد از تعمیر، در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

 

گرگین پور به همکاری میان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با کانون فرهنگی هنری طه اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به ظرفیت های موجود در کانون فرهنگی هنری طه شهر آبپخش و جوانان جهادی این کانون از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بسته های بهداشتی شامل (ماسک، محلول ضدعفونی دست، بسته های نوشت افزار) در اختیار گروه جهادی حضرت فاطمه ازهرا (س) قرار داده می شود که این اقلام میان نیازمندان بخش آبپخش توزیع می گردد.

 

 

پایان پیام/ 647