تکریم از فعال فرهنگی در قاب «سه‌‌شنبه‌‌های تکریم»

تکریم از فعال فرهنگی در قاب «سه‌‌شنبه‌‌های تکریم»

تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۹
پوررضا از برگزاری طرح «سه‌شنبه های تکریم» و تجلیل از فعال فرهنگی مسجدی در کانون شهید همت رشت خبر داد.

«محمد مهدی پوررضا» با اشاره به اجرای طرح ملی «سه‌شنبه های تکریم» در کانون فرهنگی هنری شهید همت رشت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: این طرح ملی به منظور تکریم از خانواده شهدا و تجلیل از نخبگان و فعالان کانون‌های مساجد سراسر کسور اجرا می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید همت رشت با بیان اینکه طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب یک نگاه راهبردی طرح‌ریزی شده است افزود: شناسایی و تکریم چهره‌های ماندگار، نخبگان، نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله و شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقا فرهنگ عمومی محله از دیگر اهداف این طرح است.

 

وی با تاکید بر الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی در قالب طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» اظهارداشت: خانواده شهداو ایثارگران، معلمان، نخبگان، کسبه محل، خیرین محل و خدمترسانان، مروجان ارزش‌ها و فضائل دینی، نوجوانان و جوانان ممتاز، کارآفرینان، هنرمندان، ورزشکاران، خانواده موفق، مفاخر فرهنگی هنری، همسایگان و خادمین مسجد و  مسئولین تأثیر گذار و مسجدمحور از گروه‌های هدف این طرح هستند.

 

پوررضا از تکریم از فعال فرهنگی و بسیجی در قاب سه‌شنبه‌های تکریم در کانون شهید همت خبر داد و بیان داشت: از ایمان زارع، فعال فرهنگی و مسجدی با حضور حجت الاسلام «ایران عقیده» امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) رشت تجلیل شد.

 

وی با بیان اینکه این مراسم به دلیل شیوع کرونا ویروس و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجازی برگزار شد خاطرنشان ساخت: این طرح با هدف تجلیل از جوانان فعال مسجدی و ترویج سبک زندگی اسلامی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ادامه دارد.

پایان پیام/ 84