بسیج، تربیت یافته مساجد است

بسیج، تربیت یافته مساجد است

تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۹
حجت الاسلام علی اصغر ولایتی بسیج را تربیت یافته مساجد خواند و گفت: تقوا، تفکر و روحیه بسیجی نیز مساجد را زنده می کنند و به تعالی می رسانند.

امام جماعت مسجد داودقلی و مسئول بسیج شهدای مدافع حرم زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بسیج را تربیت یافته مسجد دانست و گفت بسیجی  کبوتر مسجد است چرا که زادگاه بسیج  مسجد است.

 

حجت الاسلام علی اصغر ‌ولایتی به فرمایش ارزشمند رهبر حکیم انقلاب اشاره کردند که بهترین مکان برای حضور،فعالیت وپرورش بسیج، همان مسجد است، گفت: البته تقوا، تفکر و روحیه بسیجی نیز مسجد را زنده می کند و به تعالی می رساند.

 

وی هفته بسیج را به همه بسیجیان سلحشور و مردمی تبریک گفت وافزود: هفته بسیج هفته خدمت است که در این هفته مبارک تکلیف و برنامه رشد وتعالی یکساله ما بسیجیان مشق می شود.

 

ولایتی کل سال را روز و هفته و سال بسیج دانست و گفت: جهاد و رشادت بسیج متعلق به روز و هفته مشخصی نیست و فکر بسیجی در جامعه ما زنده و درجریان است و بسیجی در هر زمانی آماده کار و تلاش ومجاهدت است و به فرمان رهبر و پیشوای خود جان برکف در میدان برای کارهای بزرگ به عشق اسلام و مردم عزیز همواره آماده است.

 

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان بسیجی را انسان مومن، ولایی، مردمی وانقلابی که خود را فدای ارزش های الهی می کند، عنوان کرد و گفت: پایگاه شهدای مدافع حرم از بدو تاسیس به برکت نام مبارک و بسیجیان مخلص ، در عرصه های علمی، فرهنگی، تربیتی و اجتماعی به صورت کاملا جهادی فعالیت چشمگیری را آغاز کرده که خدارو شکر موفقیت های قابل توجه نیز کسب کرده است.

 

وی با بیان اینکه پایگاه شهدای مدافع حرم در سایه فعالیت در مسجد سه سال بعنوان پایگاه نمونه انتخاب شده است ودر طرح های بزرگ فرهنگی خوش درخشیده است، افزود: در هفته بسیج برنامه های مختلفی انجام شده و درحال انجام است.

به گفته ولایتی دیدار و قدردانی از بسیجیان پایگاه در دم درب منزلشان با تقدیم هدایا، تقدیم دو جهیزیه به نوعروسان زنجانی، تهیه گوشی برای دانش آموز  بسیجی ، اجرای طرح تقدیم نان رایگان وصلواتی به نیازمندان، تقدیم ۱۵۰ بسته معیشتی به نیازمندان مناطق محروم زنجان، اردوی جهادی یک روزه به مناطق محروم زنجان، تولید و اجرای تئاتر فاخر فریاد نخلستان و پیگیری مشکلات آب شرب مردم محترم مناطق روستایی زنجان از جمله برنامه های اجرایی شده در هفته مقدس بسیج بوده است.

 

مسئول بسیج شهدای مدافع حرم زنجان در پایان بسیج را مظهر عشق وایثار دانست وگفت: بسیج به فرموده امام خمینی ره لشگر مخلص خداست، و مسئولین باید قدر ومنزلت بسیج را بداند و از این نیروی عظیم مردمی در پیشبرد اهداف اصیل انقلاب بهینه استفاده کنند چرا که بسبجی عاشق دین و مردم وکشورست و دلش برای جامعه می تپد و برای هر جامعه ای ارمغال سعادت و موفقیت است چرا که امروز هر کجا فکر بسیجی اصیل حاکم بوده آنجا آباد شده است.

 

 

پایان پیام/ 693