۱۵ بسیجی فعال سربیشه در قاب «سه‌‌شنبه‌‌های تکریم» تجلیل شدند

۱۵ بسیجی فعال سربیشه در قاب «سه‌‌شنبه‌‌های تکریم» تجلیل شدند

تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۹
نکودری گفت: ۱۵ بسیجی فعال در پانزدهیمن هفته از اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» با همت کانون فرهنگی هنری امام حسن عسکری(ع) شهرستان سربیشه تجلیل شدند.

«جواد نکودری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری امام حسن عسکری(ع) شهرستان سربیشه از سال ۹۸ راه اندازی شده است که در حال حاضر ۲۹۰ عضو در این کانون فعالیت می کنند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن عسکری(ع) شهرستان سربیشه با اشاره به تجلیل از ۱۵ بسیجی فعال در قاب سه‌شنبه‌های تکریم در این کانون؛ گفت: این طرح ملی به منظور تکریم از خانواده شهدا و تجلیل از نخبگان، نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی هنری، اجتماعی و فعالان کانون‌های مساجد اجرا می‌شود.

 

 

وی به فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام حسن عسکری(ع) سربیشه اشاره و بیان کرد: همچنین به مناسب سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) نیز ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد.

 

 

نکودری با بیان اینکه اعضای این کانون فرهنگی و هنری به همراه امام جمعه و فرمانده سپاه این شهرستان با حضور در بیمارستان سربیشه از تلاش های شبانه روزی ۵۰ نفر از کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا تقدیر و قدردانی کردند، افزود: همچنین از ابتدای امسال کلاس های آموزشی برای کاهش آسیب های اجتماعی به صورت مجازی و یا با حداقل افراد در فضای حقیقی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن عسکری(ع) شهرستان سربیشه با اشاره به همکاری با سازمان های مختلف برای مقابله با ویروس کرونا و کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده، ادامه داد: تاکنون ۳۹۰ بسته غذایی و بهداشتی با مشارکت خیران، کانون، هلال احمر و بسیج در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

 

وی با بیان اینکه در گام سوم نهضت کمک های مومنانه توزیع ۶۰ بسته غذایی به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال از فردا توسط اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسن عسکری(ع) شهرستان سربیشه در بین خانوارهای نیازمند  آغاز می شود، تصریح کرد: اعضای این کانون در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و طرح آمران سلامت با سازمان بسیج و هلال احمر همکاری دارند.

پایان پیام/ 375