برگزاری نشست روشنگری هفته بسیج به همت کانون امام علی(ع) نکا

برگزاری نشست روشنگری هفته بسیج به همت کانون امام علی(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۹
چادرنشین گفت: نشست روشنگری هفته بسیج به همت کانون امام علی(ع) نکا و با هدف بزرگداشت این ایام و افزایش روشنگری و بصیرت افزایی در بین جوانان و نوجوانان برگزار شد.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: هفته بسیج هفته وحدت و اتحاد در بین اقشار مختلف مردم و بسیجیان است و باید این وحدت و انسجام همچون همیشه در بین مردم باشد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: نشست روشنگری هفته بسیج به همت کانون امام علی(ع) نکا و با هدف بزرگداشت این ایام و افزایش روشنگری و بصیرت افزایی در بین جوانان و نوجوانان و آحاد مردم منطقه برگزار شد.

 

وی با اشاره به جمله معروف امام خمینی(ره) و «بسیج لشکر مخلص خداست» خاطر نشان کرد: بسیج در عرصه های مختلف اقدامات مثبت فراوانی انجام داده است و همواره مایه و خیر و برکت بوده اند و باید قدردان این خدمات رسانی در دوران مختلف انقلاب توسط بسیجیان بود.

چادرنشین گفت: بسیج شجره طیبه ای است که همواره منشاء خیر و برکت برای نظام و حفظ و حراست از ارزش های اسلامی و انقلابی بوده است و در کانون امام علی(ع) هم برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی وروشنگری برای مقابله با ویروس کرونا با قوت اجرایی می شود.

وی افزود: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی در هفته بسیج شهرستان نکا برنامه های کانون امام علی(ع) نکا به صورت مجازی و در قالب برنامه های فرهنگی و مسابقات و روشنگری در این حوزه اجرایی می شود.

پایان پیام/ 175