توزیع 1600 بسته پروتئینی در گچساران

توزیع 1600 بسته پروتئینی در گچساران

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۹
رمضانی گفت: در راستای برگزاری رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» و به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، هزار و ۶۰۰ بسته پروتئینی بین نیازمندان شهرستان گچساران توزیع شد.

«محمد رمضانی» با اشاره به برگزاری رزمایش «همدلی و کمک های مومنانه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا،این بسته های پروتئینی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا تدارک دیده شد.

 

مسئول موکب طریق الکربلا در شهرستان گچساران گفت: همزمان با اجرای رزمایش همدلی و احسان، هزار و 600 بسته پروتئینی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان گچساران توزیع شد.

 

رمضانی تصریح کرد: کار توزیع بسته ها و نیز شناسایی خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در شهرستان توسط شورای اجتماعی موکب طریق الکربلا انجام شده ،بنابراین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)علاوه بر محرومیت زدایی در دیگر آسیب ها و مخاطرات و نیزبیماری کرونا برای کمک رسانی وارد عمل شده است.

 

وی افزود: موکب طریق الکربلا گچساران باتوجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و حل مشکلات نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا، در  همان ابتدای امر(نیمه شعبان99) پای کار آمد که تا به امروز این حمایت ها هم ادامه دارند.

پایان پیام/ 82