برگزاری سومین همایش «جوان مومن انقلابی» با محور شهید مدافع حرم «محمدخانی»

برگزاری سومین همایش «جوان مومن انقلابی» با محور شهید مدافع حرم «محمدخانی»

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام عبدالحمیدی گفت: کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج مسجد لیلة‌القدر سومین دوره همایش «جوان مومن انقلابی» را با محوریت شهید مدافع حرم، محمدحسین محمدخانی از همرزمان سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌کنند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین «محمد حسین عبدالحمیدی» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون ‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه باوجود شیوع ویروس کرونا برنامه های مسجد لیله القدر (واقع در تهران، تهران نو، خیابان تیموری) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به ویژه فاصله اجتماعی و تاکید بر استفاده نمازگزاران از ماسک برگزار می شود و همین اقدام به ما در جمع آوری کمک های مردمی برای دستگیری از نیازمندان کمک زیادی کرده است، اظهار کرد: پایگاه مقاومت بسیج این مسجد با همکاری کانون فرهنگی هنری علاوه بر ضد عفونی کردن این مسجد و برخی از فضاهای عمومی و کوچه های منطقه تهران نو، اقدام به توزیع بسته های بهداشتی میان نمازگزاران مسجد لیله القدر و نیازمندان و کادر درمانی بیمارستان بوعلی و امام حسین (ع) کرده است، ضمنا تاکنون در چندین نوبت، ایستگاه بهداشتی را در حیاط این مسجد راه اندازی کرده و ماسک، دستکش، شیلد و مواد ضدعفونی کننده را با تخفیف ۲۵ تا 50 درصدی به فروش رسانده اند.
 
 
امام جماعت مسجد لیلةالقدر افزود: کانون فرهنگی هنری و بسیج این مسجد که بسیار با متحد و هم افزا هستند همزمان با ایام هفته بسیج و در سالروز وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه (س)، سومین دوره همایش جوان مومن انقلابی را برگزار می کنند.
 
 
وی اضافه کرد: این همایش در روز پنجشنبه، ششم آذر ماه از ساعت ۱۸ برگزار و طی آن، درباره وظایف جوان مومن انقلابی و لزوم حضور گسترده تر بسیجیان در مقابله با ویروس کرونا، تحلیل های لازم بیان می شود.
 
 
عبدالحمیدی گفت: هر سال به همت پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری یکی از شهدای شاخص محور همایش جوان مومن انقلابی است و امسال، شهید محمدحسین محمدخانی، از شهدای مدافع حرم و از همرزمان شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، که در سوریه به شهادت رسید، محور سومین دوره از این همایش است.
 
 
وی خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد لیله القدر در حین این مراسم، ایستگاه صلواتی نذر سلامتی را به منظور توزیع ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی کننده برپا می کنند.
 
 
امام جماعت مسجد لیله القدر در پایان خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین مجتبی صداقت در این مراسم سخنرانی، و حسین خلجی مداحی، می کنند و در پایان با لوح تقدیر و هدایای فرهنگی از خانواده شهید مدافع حرم، محمدخانی تجلیل می شود.
 

پایان پیام/ 397